01 March 2011

PROSAS di hatiku..

assalamualaikum wbt..

hye semua3! *grinnnnn..apo kabo orang kampung? adoyyy..kesengalan aku semakin menjadijadi sejak akhirakhir ni..hehe..owww..this week memang aku free tahap cipan weh..lecture je memanjang..except for PBL session..that's it! hee..jarangjarang ada banyak free macam ni..hehe..dah laa thursday n friday nanti ada dua and 1 lecture je sematamata..errr..perlu pergi ke?? macam nak balik rumah je..haha..

eh,,zaty! jangan ngadangada laa ko..asik nak balik je..cuba laa duduk diamdiam kat um ni..study..haihhh! bla bla bla..apa aku kisah? suka hati jantung pisang aku laaa nak balik ke tanak kan..sheesh! besides aku homesick,,aku nak balik sebab nak amek baju dinner..adoyyy..malass betul nak pergi dinner..:(

but ada banyak benda yang aku kena make it clear before nak pergi dinner..haha..

  1. nak datang awal! hehe..aku kalau boleh nak datang awal..tamo laa jadi macam asasi dulu..dah laa datang lambat..masuk macam cowboy je..buat grand entrance dengan lecturers pulak! malu malu malu..pastu,masukmasuk..takde table pulak..lagi seribu malu..haha..then,sebab takde table,kena duduk dengan orang yang tak dikenali..band yang wat performance malam tu..adoyyy..lagi malu..tambah malu bila dudukdudk je dekat table tu,berhadapan pulak dengan table budak laki kelas aku..parah parah..haha..so,,kena elakkan laa semua tu..kena datang awal,so that everything runs smooth..takde malu malu..hehe
  2. nak pakai biasabiasa je! oke..kali ni aku tamo da melaram cam doludolu..malas dehh! pakai pe yang ade je dalam wardrobe..tak payah susahsusah..save sikit dwet jpa aku..hehe..
  3. nak makan banyakbanyak! yesss! kali ni aku nak balun semua makanan yang ada..dolu,xsempat nak balun banyakbanyak sebab segan makan dengan "artis"..haha..kali ni sebab boleh pilih table,,hoyeahhhh! balun sume..dah laa bayar mahal..wajib makan puaspuas oke zaty!
ehhhh,,aku dah terlari tajuk sudah bah! adoyyy..aku nak cakap pasal prosas awalawal tadi..terlencong jauh bebenor sampai dinner..haha..tw kan pasal prosas tu? aku da cakap daa ari tu..kalau taktau,,godekgodek laa sendiri entry aku ea..malas pulak nak ulang lagi..hehe..

last nyte was the majlis perasmian..and ade pementasan "transit warga tanah"..whoaa! drama yang agak berkesan di hati, jiwa, jantung pisang ku..huhu..kalau tengok,,sure korang akan leleh punye..haihh..kalau time tu aku duduk sorangsorang memang aku akan leleh tahap gaban punye..tapi sebab ramai orang,,aku tahan je laa yang mana mampu..tamo laa over-cry pulak kan..muka aku ni dah laa obvious gilerrr kalau nanges..habis merah! lagilagi tang hidung..memang takleh sorok! ada member aku pernah cakap "eh,,dah macam badut da aku tengok kau ni..hidung merah takleh bla!"..adoyyy..

mana laa tak sedeyh kalau dorang bangkitkan isu parents ni..haihh..hati mana yang tak tersentuh? huhu..aku kompom,,kalau lelaki pun mesti ada yang sentap gak..cuma masingmasing tanak show je..control macho laa katakan..haha..yelaa..bila fikirfikir balik pasal drama tu..aku cuba laa amek pengajaran dia..hm..aku rasa aku ni dah banyak alpa..haihh..sibuk mengejar duniawi..

aku ber-story lah pasa benda ni pada seorang teman..aku cakap jiwa aku kosong sekarang..aku perlukan sesuatu..and aku sedang mencarinya..cintaNYA..yeee..aku perlukan cintaNYA..then,dia pun nasihat laa aku..biasalah tu bila dah duduk sendiri..kadakadang kita terlupa..kalau dulu dekat maktab mungkin harihari aku akan dapat santapan kerohanian..tapi bila sudah keluar,,jauhhhh..nak mencari,,tapi takde kekuatan..mungkin kerana persekitaran yang agak mencabar..huhu..

aku rindu perasaan cinta kepadaMU!

yang aku cuma rasa ketika aku berada kat maktab..sangat kuat! sekarang aku masih merasakannya..cuma mungkin tak sekuat dulu..

2 comments:

Ian Ismail said...

yela tu na pakai baju yang ade dalam wardrobe. tenggg~

zaty said...

yelaaa..aku mne reti vogue2 ni..ehem2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...