14 March 2011

aku..aku..aku..

assalamualaikum semua..:)

haha..jap..lama aku pikir nak letak tajuk apa kat atas tu..lastlast sebab takde idea sangat..haa..ambik ko! aku..aku..aku..! haha..sounds silly right? but nevermind..post aku nih regarding to my friend's post at her blog : saya sekuntum kulat by cik kulat. haha..sounds interesting kan tajuk dia? for meeee laa kan..aku tatau laa korang..

dia selalu duk mention pasal kulat..tak habishabis kulat..aku pun tak paham mulamula tu..niat di hati memang nak bertanya kenapa tapi tak berkesempatan..kalau jumpe, ade jee benda lain yang kitorang cakap..hell yeahh!! maybe banyak sangat ceciter ceciter yang kitorang nak share kan..hehe..

by the way, bila aku baca entry dia tu, baru laa aku tahu kenapa dia asyik duk sebut pasal kulat..dah laa kulat kan..adoyyy..nama tak glamour langsunglangsung kan?? haha..jahat nyaa aku ni..ampun kan i mimi..hehe..


kalau korang rajin,,bukak laa blog dia tu..then baca laa..aku rasa quite meaningful laa kan..hehe..hmm..ekoran daripada itu (cewahh cewahhh,,dah keluar ayat karangan SPM!)..aku pun terpikir, kalaukalau dia jadi kulat, aku nak jadi pe ek?? haaa..damn silly querstion lah zaty! tapiii sillysilly pun,benda ni yang dok berlegarlegar kat otak aku..danggg!

huh~~ cmmon!! make up ur mind..adoyyy..tade idea pulak..huahuahua..ape aku nak jadi ea?? hmmm..kalau aku nak jadi mutiara dalam tiram boleh tak? hm..tak pun, buah kelapa? na.......how about a barbiedoll?? kehkehkeh..lagi....apa kata kalau aku jadi kacang? london swiss role? hmmm..black pepper? aigooo..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...