04 March 2011

nak pergi lagi..

assalamualaikummmmmmm......


haha..saja nak highlight sikit salam aku tu..tambahtambah lagi hari ni kan hari jumaat..so,,eloklah start with something good and nice..:) so,,hye semuasemuasemua!!!!! *bigbig grinnnnnnn..

yessss! finallly projek CFCS aku da habis..tapi ni baru sikit jee...baru je visit..ada presentation and report lagi..adoyyyy..lomah den dongar kono buek report..sheeshhh..tapi takpe laa..bila lagi nak belajar kalau bukan sekarang kan? hee..

mulamula before nak pergi tu,,aku macam cuak gak laa..yeah,,i know she's malay..but still takut jugak kutkut dia tanak layan aku ke..tak seronok laa kan..tapi nasib baik laa semua oke..makcik tu oke..husband dia pun oke..and sporting gilerrrr! kalau boleh nak duduk lamalama kat rumah tu tadi..hehe..

dorang berdua sangatsangat peramah..tak kisah pun kalau aku nak take some pictures ke tadi..kasi jee..nak naik bilik anak dia pun dia kasi..haha..thank GOD! nasib baik laa aku dapat patient gini..tadi time tengah borakborak dengan dorang..tibatiba pakcik tu tanya la kat kitorang berdua.."dah ada bofpren belum".."dah ada girlpren belum"..haha..gelakgelak aku time tu..adoyy pakcik ni..sepatutnya kitorang yang tanya soalan..alihalih dia yang tanya pulak..haha..

My fren and I said "NO"..hehe..lepas tu dia cakap,,"haiiii..takde boypren? comel2 slim2 gini takde jugak? tipu laaa"..haha..lagi laa aku tergelakgelak..slim? comel? yeke aku macam tu? haha..*muka bangga giler tahap cipan! HAHA..dia ada jugak cakap aku ni macam cucu dia yang study kat america sekarang..wow wow wow..very educated family mehhh dorang..

before nak balik tu,,dia offer laa kitorang nak makan nasi..tapi aku tolak laa sopansopan..yelaa..segan pulak datangdatang nak makan jee..dia bagi kuihmuih tu pun dah cukup..tu pun satu jug air dia habis kitorang minum..tapi adoyyy aku minum lagi banyak dari member aku tu..disebabkan tu,,aku tahan je laaa urinary bladder aku tu..jangan kasi dia ter-compress..kang terkucil tengah jalan kang,,malu UM nak ngaku student..haha..

aku nak sangat upload pic kitorang dengan dorang tadi..tapi macam tak baik je..privacy kut..huhu..so,lain kali je laa yee..hehe..btw,,tadi pun pakcik tu hantar kitorang sampai stesen lrt..wow wow wow..sepatutnyaa,,kitorang naik taxi je tadi..tapi dorang offer nak hantar..hehe..*FYI,,aku tak langsunglangsung buat muka kesian kat dorang tadi bila dorang tanya naik apa..dorang sendiri yang nak hantar..hehe..

tapi yang xboleh blaa giler hari ni bila kitorang otw nak pergi jusco beli buah tangan untuk makcik tu..aku kan pergi berdua je dengan coursemate aku..chinese kan..alihalih ada laa mamat tiga suku ni tegur aku.."hai dik"..aku senyum je.."nak pergi mana ni dik"..aku senyum lagi.."dik,,sape yang jalan sebelah adik ni"..pun aku senyum gak..then,,kitorang dah jauh..sebab aku jalan lajulaju gila macam orang lumba jalan kaki tu..adehhh..

bila dah jauh sikit tu,,aku pun dengar dia cakap kat kawan dia.."eh,kau tengok budak tu..pakwe dia orang cina laa"..DAMN!!! annoying gilaaa! aku rasa macam nak patah balik jee time tu and cakap dengan dia.."kau pehal?".."dah lama hidup?'..tak pernah tengok orang jalan dengan bangsa lain ke?".."kalau ikut hati aku,,aku backhand je kau nih".."dah laa muka macam sliper aku je".."sliper aku pun lagi lawa laa.."..tapi kalau aku cakap dengan dia,,aku cakap in gangster way laa kan..

nak communicate dengan gangsterr,,kena act macam gangster gak! adoyy! nasib baik laa aku tak hangin tadi...kalau tak,,memang bersepai gigi dia kat jalan tar tu..grr..tapi.......errrrr..boleh imagine ke aku yang sopansantun lagi comel ni buat gaya gangster gitu? kah3..


pfffttt! pigi daaaa wehhh..menyampah aku..sempit sangat cara dorang berfikir..sheeshhh..takkan aku nak tunjuk pulak aku pergi berdua ni sebab aku nak buat kerja tu..takkan aku nak pakai kad matrix aku ke hulu ke hilir..which in fact,i should wear it..but i didnt! hehe..aku tak suka laa nak show semua benda tu..dangg!

nasib baik laa semua okeee je tadi..serius aku rasa seronok..dorang sangat friendly..and cerita semua pasal anakanak dia..senang sikit..tak payah aku nak susahsusah tanya banyakbanyak soalan..hehe..overall,,i luv it! rasa macam duduk dengan atok and nenek aku lak..rindu pulak dekat dorang kat kampung..

"nanti bilabila free,,datang laa sini lagi..kalau terasa nak makan masakan kampung,,makcik memang terer masak..sebab tu laa pakcik suka..call la pakcik bilabila free.."

yeahhhh,,pakcik! ofcoss saya takkan menolak..lagilagi bila pasal makanan..hehe..hope to see both of you again someday..


lots of loveeeee,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...