03 March 2011

tak sabarsabar tapi nervousssss

assalamualaikum wbt..


hyeeee..kenapa dengan pic aku kat atas ni?? adoyyy..nampak macam syok sendiri je kan?
haha..well,,I AM! please dont bother..i just loveeeeeeeeeeeeeeeee pix! *big grin..
peduli laa korang nak kata aku gila kamera ke,,gila gambar ke,,syok sendiri ke..
up to youuu lah..aku punya blog pun kan..i'm free to write or post anything here..:)




ayoyo!!! amma appaaaa..esok aku kena pergi rumah patient untuk program CFCS..
tak sabarsabar and nervous lah!
hehe..

TAK SABARSABAR??
nape lak wehh?? bukan kau malas ke nak buat mendamenda nih?
adoyyy..kalau tak,,kau dah boleh balik rumah malam ni kot..kelas esok tu kau boleh ponteng..
satu lecture je kot..dushhhhh!!
hmm..memang laa kalau nak diikutkan,,aku memang malas wehh..
plus dah 2 weeks tak balik rumah..memang aku nak balik sesangat..
aku siap dah bagitaw mama aku kot nak balik malam ni..tapi have to cancel it..
sebab ada program ni..
aku tak sabarsabar sebab mana lah taw makcik yang jadi patient aku tu kotkot berkenan kat aku ke..
lagilagi kalau dia ada anak teruna ker..awwww..kan ke bagus tu?
tak payah susahsusah nak belajar macam mana nak ambil hati bakal mertua..
dah terus diterima! HAHA..

NERVOUS?????
haaaa..pelikpelik lah kau ni..tadi tak sabarsabar..sekarang nervous pulak..
adoyyyyy...kali ni kau nervous sebab apa pulak?
sebab nak jumpa anak makcik tu ke?? HAHA..
hekeleh kau nihh..cakap tu bebaik laa sikit..aku nervous sebab takut nak jumpa makcik tu laa..
takut freefree kena reject nanti! keh3..



dangggg!! apa daaa zaty! kau nihhh..cuba laa suci murni sikit otak tu?
kau nak pergi lawat patient okay? jangan nak macammacam..kang semua kerja tak jadi..hehe..
cuba laa bawakbawak bertaubat sikit..asyik nak mainmain je..serius!!!

ada suatu cerita..alkisahnya,,pada suatu malam..kawan aku berkata,,"eh,,aku tak nampak laa muka doktor kat kau"..macam nak gelak gulingguling aku dengar..pastu dia sambung lagi.."sebab muka kau macam muka mainmain..cuba lah serius sikit.."..bertambahtambah aku gelak..tak tahan gila kot statement dia..then,,dia cakap lagi,,"maybe kalau kau dah 3rd year 4th year nanti baru nampak kot"..haha..

adoyyy..macam mana weh muka doktor? aku tak dapat nak imagine lah..
apa ek yang orang expect? muka serius? dahi kerut seribu? muka ketat? ada eyebag?
kah3..eyebag tu ada kot?? sebab malammalam aku dok bantai marathon korea! haha..

okay..aku mau merehatrehatkan dirilah..baru hari ni dalam minggu ni aku boleh senyum sampai ke telinga..
not a fake smile..but a real smile..thanks to u..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...