27 February 2011

feseni + chewing gum

assalamualaikum wbt..


haha..aku baru jeee balik dari FESENI..(festival seni)..haha..just to state it in case that you guys tatau kan..hehe..tadi pergi pun dah lambat..luckily we all sempat tengok..just in tyme laa kitorang sampai..hehe..kalau tak,,mau sentap member aku sebab tak pergi tengok dia menari..hee..

tapi aku sempat tengok sikit je..nasib baik laa ada dua tarian..so,,sempat laa tengok 1 and half tarian tu..hehe..terbaik kot! caya laaaaa 2nd! *proud..hehe..tetiba je..haha..first time kot aku pergi eventevent macam ni..kalau tak sebab member aku masuk,memang tak laa aku nak pergi..hehe

yang sedihnya,,tadi aku tak amek pape pic pun..yelaa..datang pun lambat..duduk belakang..memang kelam laa gambar kalau nak amek pun..hehe..nasib baik laa 2nd menang 4th place..oke laa tu kan..daripada takde nombor..haha..oke..now dah kurang tensen..:)

seronok je tengok orang menari..aku pun teringin gak..but sob sob sob..tak kesampaian..aku minat seniseni ni..maybe sebab ada darah seni mengalir kot dalam badan aku ni..apa tu kata orang? natural? haha..tu laa dia..*opps! terrrrrperasan pulok! :p



time tengah nak tunggu result tarian tadi tu kan,,tibatiba ada satu couple ni lalu..cute couple laa aku rate dorang..hehe..aku tengok that guy tu oke,comel..plus dia tengah kunyah chewing gum..awwww..bertambah comel..i just realized that a guy with chewing gum is cute meh!! *gatal! hee..nampak macam stylo,cool,slumber..wah! perfecto!

ada lagi satu storyy..ada sorang penari ni..alkisahnyaa,,dia pakai tudung..but bila tarian,,dia tak pakai tudung..pastu,time aku nak pergi belakang nak jumpe member aku ni,,nampak laa boypren dia datang pakaikan shawl kat dia...awwwww! sweet sangatttttt..abisabis tarian terus je jumpe and pakaikan shawl..hehe..sweet couple..<3

haha..banyak betul kan aku membebel? adoyyy..aku ni suka memerhati orang..so,,sorry laa ek..kalau tak suka,tak payah sibuk..aku nak buat macam mana..mata aku memang suka observe orang..apa yang dorang buat..my eyes just loved it! hehe..just dont bother..:)

anyway,,great nite..sepatutnya nak merempit naik motor dengan rumate..tapi tak cukup helmet pulak..aku baru je semangat nak menghirup udara segar malammalam ni..nasib baik jugak laa member aku ni offer naik kereta dia..hehe..tapi okay gak..selamat tudung aku dari kemekkemek sebab kena helmet..haha..kalau tak,,hilang laa keayuan aku weh..walaoweyhhh! :p

aku mahu mengundurkan diri dulu lah ye..almaklumlah..anak dara tak elok tidur lewatlewat..ehemehem..:p
nytenyte..dun let the bed bug bite!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...