28 March 2011

KAIZEN 2

assalamualaikum wbt..

continue...........


  • NIGHT WALK..malam 26th march tu, ada laa aktiviti night walk ni..before pergi tu ada laa taklimat pasal aktiviti tu..pehhh..korang taw apa password dorang bagi? HANTU BUNGKUS!!!! WAHHHH..dah laa takut kan nak redah hutan malammalam cennggini..pastu bagi password gitu lak kan..haihhh..kecut perut..tapi demi adikadik, buatbuat berani je la..haha..kitorang berjalan selama lebey kurang 2 jam lebey sikit! haha..penat? hmm..penat lah jugak..tapi best sangat..dapat redahredah sungai..gelongsor atas tanah sebab tergelincir time turun bukit..lompat atas pokok..cewahhhh..rasa macam stuntwoman pulak kan..haha..tapi best gilak! but then nasib baik laa badan aku tak dicemari dengan gigitan pacat! THANK GOD! kalau tak, mau meraung aku..hee..
27th March 2011

ni hari last kem..sedih laa kan..lagilagi bila tengok budakbudak dah start semangat sikit..better laa drpd semalam..nyanyi pun dah kuat..seronok sangat..rasa macam nak duduk dengan dorang menyanyi and menari samasama..tapi bangun lambat pulak..bila sampaisampai je dekat dewan, dorang dah habis aktiviti dah..cehhh..penat je aku rushingrushing nak join dorang menyanyi tadi..tapi tak kesampaian..sobsobsob..

  • KAD KREDIT..haaaa..ni aktiviti yang aku join after tak dapat bersenam seni dengan budakbudak..kad kredit? korang taw ke tu aktiviti pe? hmm..aku rasa ramai yang dah taw kot kan..aku ingat kan, bila aku pergi dekat group aku tu, aku tak perlu laa diberi kad kredit tu kan..tapi...alihalih fasi group tu si ridh & kak suzie nak jugak budakbudak tu buat..yelaa..dorang bukan kenal aku sangat pun..sebab aku pun jarang join aktiviti dorang..tapi.....korang taw apa yang dorang tulis pasal aku? fox rain aku baca..touching2..
drpd mushi..dia banyak bagi opinion..and aktif dalam kump tu..:)

ni drpd ameerullah kot..sebab dia tak tulis nama kan..tapi aku rasa ye laa..wahhh..tacing aku baca..:(

haa..ni from ieka..agak pendiam orangnya..tapi baik..dengar kata..:)

haha..tergelak aku baca kad kredit drpd budak shufian ni..dah la kecik..pastu mata bulat..comel sangat..pastu kalau kena buat pape, mesti nak cakap "aduh!" sambil garugaru kepala..comel sangat..:)

haa..ni pulak drpd yana..kecoh budaknya..aku ingat lagi..first day lagi dia dah demam..tapi sebab semangat kan..esok nya, dia turun jugak join aktiviti..likelikelike..:)

this is from lili..haa..ni lagi laa pendiam..dia pun ada sakit gak time first day tu..huhu..aku laa yang paksa dia makan ubat tu..haaa..gigil2 dia nak telan paracetamol tu..hehe..:)

lastly....drpd malek..ketua kump ni..wahh..ayat dia ni lagi laa aku nak tergelak baca.."belum dikenal pasti identitinya"..haha..lawak! dia comel and ngikut katakata fasi, dia ni suka buat ikut kepala dia..tapi okey laa..aku rasa dia hyper sikit..tapi bagus dia jadi ketua..semua dengar cakap dia..:)
  • MAJLIS PENUTUP..WAA..tak sangka gilaa dah nak habis rupanya kem ni..maksudnya, aku akan kembali balik ke rutin harian aku..bangun pagi pergi kelas and study..haha..pastu kan ada time nyanyi2 kan..semua fasi and adhoc semangat nyanyi kat depan..sama jugak dengan budakbudak tu..seronok sangat..rasa macam ada sesuatu yang masuk dalam diri aku..yang buat aku bertambah semangat nak nyanyi dengan dorang..wahhh..sayuuu je nak tengok dorang balik..
okayyyyy..end of story! haha..act, aku nak upload gmbr2 aku tyme kem tu..tapi semua kat kamera member aku laa..dia tak transfer lagi..hee..pape pun, KAIZEN? POWERRR! KAIZEN? POWERR!! MISI KITA? CEMERLANG..MISI KITA? CEMERLANG..BECAUSE WE ARE THE? BEST BEST BEST! 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...