10 March 2011

DON'T DISTURB ME!

assalamualaikum and hye guys!

haha..ni apa kes tajuk entry macam nak marahmarah je kan? chill la derrr..jangan marahmarah..nanti cepat tua! ahhh! lantak laaa nak cepat tua ke apa ke..muka aku pun kan..ada kena mengena dengan kau? takde kan? adoyyy..sorryyyy guys..tak bermaksud nak luahkan perasaan marah ni kat blog..usually,,i will let it burn inside my heart..nobody knows..

i just want to share about what am i feeling right now..i know for some people, maybe dorang akan cakap,

1."eh,,apahal minah ni? nak cerita hal peribadi kat blog? tak malu ke orang baca?"


2."daaaa..perlu ke weh nak cakap? jangan bukak pekung di dada la!"


3."gedik seyhhh kau! simpan sendiri sudah!"


i know NOT ALL will say like that..maybe just some..tapi mesti kadangkadang ada terdetik kat jiwa raga korang kan? hehe..straight forward lah ea!



annoying giler kan muka kat atas tu? haha..macam tu laa yang aku rasa wehhh..danggg!! pleaseeee lah weh..kau jangan nak cakap macammacam lah..pernah dengar tak mata pena tu lagi tajam dari mata pedang? adoyyy,,so,,STOP laaa saying anything that make me smiles very much..think about it so much..it's HURTING me inside okay..though aku nampak macam okay je kan, tak semestinya aku okay..

aku pun tatau laa kenapa every single words yang kau cakap, boleh bagi kesan kat aku..adehhh,,aku benci okay bendabenda ni semua..kenapa laa aku boleh terbabit dalam lakonan yang aku cipta sendiri? i'm not trying to be hipokrot here! cukup lah weh..sudahsudah laa tu dengan lakonan kau selama ni..aku taw kau pun mesti penat kan..kan kan kan?? so do I..

so,,tolong laa weh..jangan laa kacau aku dengan stuff like that..aku kompius weh dengan sikap kau..sampai kadangkadang pun aku rasa aku pun da jadi tak stabil! haha..so plzzzzzzzzzzzzzzzzzz....


MAAFKAN BILA KU TAK SEMPURNA..
CINTA INI TAK MUNGKIN KU CEGAH..
(ROSSA, AYAT-AYAT CINTA)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...