29 March 2011

lagu TEMAN....

assalamualaikum wbt..

hehe..malam ni tetibe jee aku terpanggilpanggil untuk berblogging..wahhh! walaupun SDL esok tak baca lagi..errrr..kejap ea SNELL,,nanti aku baca kau..*sambil mata pandang kat buku SNELL..huahuahua..
tetibe rindu pulak dekat KAIZEN..hurm..hurm..hurm..aiiii..uncle,,saya dah dapat "roh" ke yang macam uncle cakap kat kitorang dulu? *giggle..

ni foto2 yang jadi pilihan aku nak masuk dalam blog aku nih..haih..bukan semua pic boleh masuk kat sini..yang terpilih je boleh!

me with zara..

izzah, me, ita, nor n tina..
p/s: plz dun bother about my oily face..biase lah tu..nama pun kem..hee

mira and me..cewahhh..bajet kuat kan nak climb without tali..haha

semua kecut perut amek gambar dengan camp commander!

sweetest pic! time majlis penutup..muka semua hepy tak sabar2 nak balik kolej..haha

aku rindu aa nak nyanyi2 lagu dia..

1st song: KECEMERLANGAN


kegagalan yang kita hadapi..bukan penghalang diri..
cabaran yang ada dihadapan..perlukan kekuatan..
jangan siasiakan masa..hargai waktu yang ada..
mari kita sedar segera..


kita harapan ayah dan bonda..dan juga guru kita..
pastinya akan kubuktikan..berikan kekuatan..
perjuangan kan diteruskan..kerna itulah impian..
agar CITA MENJADI NYATA..


marilah teman kita berdoa..semoga Tuhan membantu kita..
bersama mencapai kecemerlangan..itulah matlamat utama..
tingkatkan keyakinan di hati..teruskan usaha majukan diri..
segala cabaran..tabahkan hati..
agar IMPIAN KITA MENJADI NYATA..

serious weh..masa first time aku join kem tu,,aku memang tak hafal pun lagu tu..time tu pada fikiran aku, lagu tu bosan gilaa nak mati la..dah laa slow motion je kan..aduhh..tak catchy langsung..tapi bila 2nd time join ni,,entah macam mana aku boleh terhafal lagu tu..automatic je kadangkadang mulut aku ni nak nyanyi lagu tu skang..walaupun kem dah habis..haha..lepas tu,,aku pun tatau kenapa bila nyanyi lagu tu, macam semangat..adakah aku dah dapat "roh" yang macam diceritakan oleh uncle dulu? aigooo..alhamdulillah laa..:)

2nd song: CINTA 5 PERKARA


cinta..kepada ALLAH..cinta RASUL..
cinta IBU BAPA..
cinta kepada UMMAH..
cinta kepada KECEMERLANGAN..
marilah kita semua..cinta 5 perkara..


lagu ni aku baru je belajar before join kaizen tu..dulu aku tak belajar lagu ni sebab untuk fasi je..tapi hari tu, tak kira laa fasi ke adhoc ke mesti taw la lagu ni..so that boleh nyanyi samasama dengan adikadik..

3rd song: PRINSIP 7S


SOLAT..SALAM..SENYUM..SAYAANGGGGG..SEMANGAT..SEDIA..SEGERA..


actually,,ni bukannya lagu pun..haha..tapi buatbuat lah macam lagu kan..hehe..

4rd song: GEMURUH


haaa..ni kalau korang tatau lagu ni,,jangan duduk MALAYSIA lah ea! haha..lagu faizal tahir ni..jangan memain..pakwe aku tuh! haha..ni paling best aa..sebab ada gaya sekali kan..oh,,i LIKE!!!!!!


okayyy..now is the last song..lagu ni dorang buat untuk multimedia kaizen..mulamula aku dengar lagu drpd video tu,,aku rasa macam pernah dengar..jenuh aku mencari..nasib baik ada yang bagitaw tajuk lagu tu..wahhh..memang sweet laa lagu tu kan..tacing aku dengar time majlis penutup hari tu..soooo SWEETTTTTTTTT...


haaaa..ni laa lagu dia..song about friendship! i likee..sedap sangat..so,,enjoy k..
ta ta for now..lots and lots of thing to read..omo! chiaowww!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...