18 March 2011

amik iktibar..

assalamualaikum wbt..

hari ni aku ada CFCS presentation..kan hari tu aku ada buat visit kat rumah patient kan..pastu, aku kena buat report and present dekat clinician and coordinator..but,,tadi masa present,,clinician from PCU tak datang..so,,we just presented it to the coordinator and labmates..aigooo!!

before presentation tu pun,,dah macammacam jadi..omo..tu laa zaty..suka buat kerja last minute kan..haaa..ni laa hasilnyaaa..tadi aku tak print lagi report untuk CFCS tu..aku ingat biefore pergi lab tu,,aku nak print dulu kat bawah tu..tapi alihalih tutup lak.aku terlupa yang dorang pergi solat jumaat..haha..aku pun apa lagi..rasa macam nak pecut jee naik bilik balik and pergi print dekat siapasiapa yang ada printer kat atas tu..nasib baik laa ada sorang hamba Allah ni..:) Time tu nak lari pun tak boleh kan sebab pakai baju kurung..kang terkoyak pulak kain kalau larilari macam tu..haha..

lepas tu,,bila dah print nak kena rushing2 cari tempat untuk binding..nasib baik laa dkat 6th college ada bukak kedai dia..kalau tak,,aku taktau laa apa nak jadi..dengan coordi yang fussy lagi kan..adoyy..

haha..time present jangan cakap laa..aku main redah je english aku..berterabur dah aku tengok..tapi lantak laaa..aku peduli apa..aku cakap jee laaaaa..janji aku cakap je apa yang patut..after presentation tu,,aku ingat dorang dah tanak tanya apa2 lagi..alihalih ada yg tanya pasal medicine prescribed..oh my.......nasib baik laa aku ada terbaca before present tadi..kalau tak,,hancusss laa aku..tapi memang siyesss prof tu attack aku sorang je..groupmember aku lagi sorang tu takde pulak dia cakap pape..aigoo..sabarrr je laaa..

prof tu siap panggil aku balik bagitau pasal report aku tu patut ada age family member dia..pastu aku cakap laa..i think i've stated at the back..tapi dia nak jugak menda tu ada kat belah depan..drrr..tak aci..sebab dia panggil aku sorang jeeeee..waaaaaaaaa..rasa nak meraung kuatkuat kat situ gakkkk..dah laa dia baca report aku satu per satu..dangggg!

tapi takpe laa..walaumacammanapun,,aku kena laa positif..nasib baik laa tadi aku agak calm jawab question dia..haha..try to be profesional laa katakan..haha..action je lebey..hihi..tapi act cam cool je laa tadi..padahal,,dalam jiwa raga Tuhan je laa yang taw..hee..

bagus jugak kan dia bagi komen tu..at least,,aku boleh improve more on my skills n report writing..try to be more specific and detail..tu laa sepatutnyaa kan..nak jadi doctor kena laa belajar amik history taking dengan lebih detail lagi..aigoo..i will make an improvement,prof!*penuh semangat waja satria saga!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...