09 March 2011

budak medik punye cinta..

assalamualaikummmmmmm..(jawab jangan tak jawab!! hehe)

hehe..lama aku dok pikir tajuk untuk entry aku kali ni..hehe..aku pun tatau la masuk ke tak tajuk tu? masukmasuk kan je laa ek..hee..apa motif aku nak buat pasal entry ni? adoyy..jangan salah paham ea..aku buat macam ni tak bermaksud aku jiwang..lalala..



nak dijadikan cerita..time aku tengah busybusy bermukabuku,,and sibuk duk refresh home aku tu banyak kali sebab takde notification masuk (alahai,,sedihnyer..) tibatiba ada laa terkeluar satu post dari kawan aku ni..aku tak ingat laa the exact tajuk dia..cinta budak engineering..macam tu laa..lebih kurang la tajuk dia..hehe..
dalam notes tu dia macam storystory pasal gaya budak engine kapel..adehh..lawak je..semua term engine nak keluar time cakap..haha..

so so so..aku pun teringin lah nak trytry buat..tapi for sure lah tak sehebat term yang notes tu guna kan..haihh!

boy : hye my heart..
girl : hye! :)
boy : i miss u lah! tiap kali jumpa u mesti i tachycardia taw!
girl : oh..u ni..jangan lah buat butterfly region i merah..
boy : haha..lawak lah u ni..penat risorius i contract..
girl : u, jum pergi DD..(dissection hall)
boy : alaa..u ni..balik balik nak dating dengan cadaver tu..ni yang wat depressor anguli oris i work ni..
girl : alaa..u jangan laa sentap hati mak nak kat sini..
boy : sudah laa u..i tengah tak stable ni..
girl : aikk? u xstable nape lak? testosterone u meragam ke? adoyyy..i ingat women je yang selalu bermasalah dengan progesterone n estrogen..
boy : tu laa..i rasa anterior pituitary gland i ni dah tak betul la..dia tanak keluarkan testosterone i..aduhh..
girl : cian u..i harap u cepat sihat laa ek..


hahaha..mengong je lah aku ni..merepek je dialog..aku pun tak taw apa yang aku duk merapu kat atas tu..to budak2 science,,soryyyy kalau ada term yang salah..sebab nyee,,aku main type jee..saja nak isi masa lapang..keh3..




lalaalaaaa..pe motif pic kat atas ni? kalau kau tanya aku laa,,aku cakap je tade pape..saja nak buat perhiasan! tapi kan.....kalau pikirpikir balik,,takkan laa dorang seboring tu kan? hehe..gilaa pe..kalau harihari borak asyik cakap pasal medic medic medic..mau sakit jiwa dowhhh..

so,,pesanan aku,,jangan cari partner yang sama course..mau kebosanan nanti wo! haha..nasihat ni ditujukan untuk orang yang mempunyai pemikiran yang sama dengan aku je..(errr..ade ke? haha)..kalau tak boleh terima,,boleh bla bla bla..:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...