25 March 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

assalamualaikum wbt...........

wahh..cuba tgk tajuk entry aku tu..haaa..mesti korang dah dapat agak kan apa story aku untuk entry kali ni..hahaa..aku baru balik tengok movie tu tadi..pehhh..walaupun penat tak hilang lagi and costanzo kat sebelah lappy sedang menunggu-nunggu untuk di baca..tapi aku gagahkan jugak jarijemari ku yang comel ni untuk buat entry blog pasal cerita tu...hee

actually, tak plan pun nak keluar sebenarnya..aku ingat malam ni aku nak jadi ulat buku je..duduk bilik baca untuk tutorial esok..tapi.....tibatiba roomate aku si fatin ni cakap yang dia nak pergi tengok cerita tu..aku pun excited laa nak ikut..tapi aku macam takde laa cakap direct kan..sebab aku ingat dia nak keluar dengan member biomed dia..tapi nasib baik laa dia ajak membermember lain yang aku kenal..hahah..

so,,kitorang keluar berlima lah tadi..ada HANG TUAH, JEBAT, LEKIU, KASTURI n LEKIR..haahah..joking! ada aku, fatin, aman, tiara n faezee..haha..memang tak plan pun..keluar secara mengejut..hhaah..nasib baik laa tiket ada lagi time tu and tak payah nak beratur panjang..THANK GOD! kalau tak,,lomah kepalo lutut den berdiri..hahah..


taraaaaaaa..ni laa poster cerita tu..bagi aku,,cerita tu BEST wooooooo..tapi aku tatau laa orang lain kan..yang penting bagi aku citer tu best..wahhh! tak siasia 11hengget aku! hahaha! tak kisah laa..janji MELETUP! hehe..rasa macam nak tengok berkali-kali jeeee..haha..

aku rasa aku asyik gelak jee dalam wayang tu..semua part aku nak gelak..mulamula si kamawas botak tu..pastu si kesum yang bersuara romantik..ewww..haha..and taji yang keluar tayang perut utk berperang bila semua askar dia banyak dah mati..haha..tapi seriusly korang kena tengok..susah nak tengok cerita malaysia macam ni..salute sama KRU! banyak lagi part yang kelakar and bez..tapi nak cerita tak best..korang kena tengok..baru taw..hehe..

"..sampai masa tibanya waktu,
redup hati kamu berdua,
bila dua jasad bersatu,
hidup mati jadi bersama.."
(HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA,PUISI LANG)

Wohoooo..sila lah pergi ke wayang and tonton movie tu yee..kompom tak tidooo..and sikit pun tak bosan..wahhh! best! oh yaaa..by the way,,esok i will be going to kem kaizen..kem untuk anakanak yatim..aku jadi adhoc aka urusetia..doakan segalanya berjalan dengan lancar ea time kem tu berjalan..

have a gooddddddddd sleep! nyte!
wassalam..

oh,,ya..sumthing for you to listen..lagu soundtrack filem ni..by anuar zain..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...