14 May 2011

ur liver is my liver..

yo..whats up yawww!

memang tade keje pagi2 buta ni update blog..gian punya pasal bape lama da tak update kan..
ahhh..apa aku kisahhh..bolos saja dinding ituuuuu...haha..

ni meh aku nak kupas sikit isu kat atas tu.."ur liver is my liver.."..haha..apa kes?? apa maksud kau ni weh? aku kurang paham laaa..hmm..aku malas je nak type dalam malay..kang tak pasalpasal kena cop minah bunga lak..tak pun minah jiwang karat..ohhh..so not me!

dalam bahasa melayunyaaaa ia bermaksud "hatiku hatimu jua.."
Nahhh! tak ke geli bunyi nye tu? wekkk3! bagi aku satu besen pun,,belum tentu muat nak keluarkan muntah2 aku tu..*wahhh! nampak sangat macam ewwwww kan..haha..

okay2..jum proceeddddd derr..




keh3..motif wey letak orang kotak kat atas tu? well,,cute what..comel kan..lagi2 bila bawak luv pink tu..COMEL SANGAT!!!

apa kes ur liver is my liver n my liver is ur liver? ewwww..tolong laaaa..geli okay..sorry kepada sesiapa yang terasa..din meant to..huhu..kalau ye pun sayang sangat kan..takkan laa sampai liver dye jadi liver ko pulak..tak realistic langsung..liver kau, liver kau laa..mana boleh tukar2..dah tu yang Tuhan jadikan..*emo pulak tetibe..abaikan je aku nih..

begini ye kawan2..*okay..tetibe jadi baik.
hmm..kalau anda sudah terjebak dalam kancah dadah..eh, buakn2..cintan cintun ni..hehe..kalau boleh, jangan laa janji macam2 dengan si dye..nanti kalau jadi pape btween korang, at least kau tade pape hutang pun dengan dye..yelaa..bak kata ayah aku..tyme suka,,semua nampak baik je..apa tu kata orang.."kentut pun wangi"..haha..gelak guling2 aku..nak nyebutnye pun dah kelakar..haha..geli2..tapi tu laaa..kenyataan kan..sebab tu laa orang cakap cinta tu buta..tapi depends jugak dekat people..kn......

entah laaa..sejak akhir2 ni..asyik2 dengar pasal kawen..huhu..bosannn..knnnnnn?? cuba laa cakap pasal duit ke..makanan ke..haaa..kan ke bagus..hihi..yang sorang ni asik suruh aku bawak balik doktor tua and botak je..janji ada duit..haha..nak gelak je laa aku dengar pun..ada ke patut..kalau ye pun laki aku botak nanti, aku suruh dye g YUN NAM HAIRCARE tu..kasi treatment sikit kat kepala tu..haha..

out of nowhere,,tiba2 terkeluar soal masa depan bila makan2 dengan family tadi..huhu..cuak jugak bila pikir pasal life aku nanti..harap2 aku dapat jadi doktor yang tip top! cewahhh..*berangan jap oke..hee..tapi..apa yang ayahanda n bonda ku maksudkan ialah life partner rupanya..huhu..risau bonar dengan anak2 dorang ni haa..hee..yelaa..tu semua sebab dorang sayang sangat kat kami..kn3? hee..bila sebut je pasal pakwe..bonda aku ni suka sangat nak mention nama si jepun tu..aduhhh..sudah ku bilang sih..aku sih nggak suka sama dia..n sebab tamo kasi dia selalu melempaks di rumah gue, gue terpaksa invisible dalam ym..duhhh..

tapi jangan salah paham..aku tak jahat wehh..bukan sengaja tamo layan tetamu..tapi kalau dah selalu mengacau hidup aku,,heshhh..memang patut dielak..lagipun,,tak manis pulak kalau dia slalu datang rumah aku..apa pulak jiran aku cakap kan..walaupun tyme dia dtg tu, parents aku ada kat rumah..huhu..kita kena elakkan fitnah..*yeyyyy! haha..sengal sangat..





heyyyy..for u my awan..






our countdown almost meet the end..hehe..macam tak percaya je kan we can keep counting until the very 100th..*tak sampai lagi..tapi almost laa kan..hehe..well,,im speechless..hmm..nak cakap pe ea? tadi kemain banyak ag idea..now im lost already..hue3..well, hepy 15th! *ting tong..






"Sekiranya kita telah bertemu dengan seorang insan yang amat mulia sebagai teman dalam hidup kita, janganlah lepaskannya kerana kita tidak tahu bilakah pula kita akan bertemu dengan insan yang seumpamannya"


petikan atas ni aku amik dari iluvislam..bukan aku yang buat..hehe..sebab aku bukan reti nak berjiwa2 ni..haha..tapi tu laa..once u see someone in ur life, u shouldnt let him/her go..generally laa..aku tak tujukan kat sesapee pun..bukan gak untuk diri sendiri..haha..just for who wanna appreciate life given by God..:)


2 comments:

Ian Ismail said...

awak pon dalam percintaan kan.

ur liver is my liver too (:

zaty said...

heyyy..ak sekeh ko kang pan..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...