15 May 2011

PINK is not for me..but i LIKE it!

assalamualaikum..

wahhh..now blog aku berkulit baru..haaa..amek ko! plain kosong abes! tade corak2 dah..aku bukannya apa..aku memang duk cari background yang lawa2..tapi unfortunately...tade satu pun yang berkenan di jiwa..semua serabut jee..last2..yang plain gak plhn aku..simple je! tade serabut2 nih..



but,,what the hell with PINK???


haha..for those yang dah kenal aku selama ni,,mesti korang taw yang PINK isn't my thing..
but latelyyy,,aku pun tatau apasal semua benda yang kaler pink aku nampak cantik..haha..maybe sebab environment kot..my elder sister n my frens suka gilak2 kat pink wooo..so,,maybe sebab tu kot aku boleh tersuka..dush3!

and sebab tu jugak laaa agaknyee background blog aku ni jadi kaler pink gini..aku pun tatau wehh..dalam banyak2 plain background yang ade..tu je yang aku nampak berkenan..haha..tapi awas ye kamu! jangan anggap yang gurls yang suka kaler pink ni gedixx oke..tak baekkkk untuk kesihatan..haha..

so so so people out thereeeeeeee..

dun judge kegedikan gurl tu by her fave pink colourrrrrr..

haaaaa..nampak takkkk AMARAN YANG BERBAUR ANCAMAN tu?? haha..
ni amaran untuk people yang ada anggapan macam tu yee..hoyeahhh! dulu maybe aku tak bape nak suka kaler ni..tapi aku dah tersuka sikit..so,,i will protect them from dicop gedixxx..*cewahhh..bajet srikandi wanita lah konon..haha..


what pink reminds u of?



  1. haaaa,,nampak kan amende yang kat atas tu? campaign for breast cancer! hmm..salah satu kanser yang paling bahaya untuk wanita selain daripada cervix cancer..huhu..that's why aku support kaler pink..sebab this stands for women..hehe..fighting!!!
  2. my elder sister..haha..dulu time skola kan,,semua barang dye nak kaler pink..baju, cadar katil, bilik..sume laa kaler pink..haha..
  3. vespa pink!!!! haha..if u read this,u surely know that this refer to u..haha..
  4. n cadar maktab aku pun kaler pink..hehe..of coz laa kaler pink..takkan laa kau nak kaler biru pulak..kang tak pasal2 kau kena kick out of aspuri..pergi duduk aspura! hihi..tapi best jugak kan..bukan senang dapat masuk aspura..kan3? *gatal..haha
  5. tapi..bilik aku skang pun kaler pink..oppsss! bukan kaler pink je oke..sebab aku bukan fanatic pink..bilik aku kaler dye pink n purple..belang2..haha..cadar pun ofcozz la pink..sebab nak kasi sama dengan kaler bilik..haha..
tapi kalau aku kata aku suka pink..tak semestinya aku suka gilerrr nak mati kat pink..kaler laen pun aku suka gak..ni just terkezut je..i just realized that semua benda yang aku pilih nak beli semua kaler pink! haha..*nampak macam cacat sikit wehh..hue3..

ehhh,,nanti jangan terkejut pulak kalau aku keluar pakai semua pink! kah3..*ni tak mungkin terjadi..dan takkan terjadi..hehe..

okaylaaa..aku dah kekeringan idea nih..hmm..akhir kata, salam pink buat semua!! haha..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...