14 May 2011

tade tajuk

assalamualaikum..

hehe..here i am again..aku rasa baru bape jam yang lepas aku update kot..
tapi jarijemari cute aku ni laju je nak menaip something..walaupun tade topik nak cter..hehe

ehhhh,, sape kate tade topic nak cter???
tu kan ada tajuk entry ary ni.."tade tajuk"..hihi


pernah tak korang berhadapan dengan situasi speechless?? lidah kelu??
haaa..senang cter mende ni berlaku sebab korang nervous laa..hehe..
tapi kan..kalau aku nervous, aku tade laa sampai lidah kelu2 ni..haha..
selalunya,,aku akan sakit perut gila2..rasa nak muntah..pening kepala..tend to marah kat orang tak tentu pasal..haaa..macam tu laa aku bile nervous..and kadang2 sampai tangan n kaki aku shaking habis!

tapi yang selalu kene sakit2 perut aa..memang kalau nak exam je..lagi2 first day,,ak selalu sakit2 perut..aduhhh..memang pastu aku tade mood terus..bad bad bad..hmm..kalau shaking tu biasanyaa kalau first tyme wat something..like interview ke..haha..teringat pulak tym aku mock interview kat mktb dulu..aduhhh..memang kaki tangan semua shaking tak ingat dunia! stress je aku nk cover dr interviewers..

and then one more..aku sangat takut dengan hujan..lagi2 kalau ada kilat n guruh..OMG! aku memang tak boleh kena tinggal sorang..mau meraung aku..kalau kat umah, at least i have my mum n dad..rasa selamat sikit..tapi kalau kat kolej tu..aigoo..dah laa floor paling atas skali..pastu blk pulak menghadap padang..memang dasat kalau tyme hujan..aku rasa aku pernah nanges dah sebab terlampau takut..mana taknye..hujan kat KL kan..paham2 je laa..shaking tu jangan cerita laa..haha..

macam budak kecik kan aku nih? penakut bonar..tapi aku bukan saja2 nak mintak orang teman..bukan tak boleh hidup berdikari..i just cant! huhu..dah cuba da..in the end,,gi lari bilik kawan jugak..hee..tapi tu semua terjadi kalau aku berseorangan dalam bilik! kalau ada rumet or kawan yang stay kat bilik tyme tu..aku okay je..cuma aku akan jauhkan diri aku dari tingkap..haha..

mesti kalau aku cter kat orang, orang akan cakap.."tade pape laaa..cuba laa berani sikit.."..tapi aku dah cuba..and tetap tak boleh..bukan aku saja nak menggedik ke ape..huhu..what to do? hmm..aku rasa aku kena g jumpe psychologist ni..kasi buang trauma terhadap guruh n kilat..*wahh..terasa macam sakit mental pulak jumpe psychologist bagai..

migrain....


ottoke? haihh..ni mesti gara2 aku tdo pukul bape entah semalam..pastu bangun pagi pulak..ni mmg dah stat denyut2 nih kepala aku..huhu..n fyi, skang if aku sakit kepala..tiger bam pun da tak berkesan wehh..minyak kapak apatah lagi..just boleh lega kan aku utk short period only..
if dekat rumah,,mama aku laa yang selalu picit2kan kepala aku..kalau tak pun,,aku suruh adik aku picit..kalau dye tamo picit,,selagi tu laa aku akan bising2 kat dye..sampai dye picit kepala aku..hehe..*nilah ciri2 kakak yang baik..sila contohi saya..jangan segan2 jangan malu2..
kalau dekat kolej pun sama..i have my own personal tukang picit..ada dua lagi taw..yana n mira..hehe..tapi kadang2 segan lah gak asik mintak dorang picit je..huhu..so,,kalau tak tahan sangat..aku akan telan panadol! wuhuuu..pastu tidurrr..hee..




hehe..that's me with my fren's guitar..aku nak sangat belajar main gitar..tapi keyboard pun xlepas ag..cian dah berhabuk dah agaknya kat atas tu..haha..aku sukaa gila tengok orang maen alat musiczz..bagi aku,,that kind of person is soooo sweet..i loikee..hehe..korang tak rasa macam tu ke? awwwwww..<3
need more tyme to practise..tapi kena gak ada cikgu nak ajar aku maen keyboard tu..takkan laa taw maen satu style je kan..asik2 lagu bila cinta n impossible..hehe..sbb tu paling senang..haha..

well..that's my passion..hehe..


2 comments:

Ian Ismail said...

ingatkan najwa latif tadi. (:

zaty said...

haha..terima kasihh..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...