17 May 2011

berat rasa hati ni..

assalamualaikum peepssssss..

hmm..aku baru je bangkit dari hibernation aku..wahhhhhhh..bape jam ea aku tido tadi? waduh3..ni gawat ni..dah laa esok nak gerak pagi..haihhh! ni gara2 tummyache aku laa ni..huhu..so,,sedap je aku membuta..wahhh..ni memang betul2 misi nak mantapkan gluteus max..hihi..memang bagus kalau nak ternak lemak tyme cuti2 gini..lagi2 kalau duk umah kan..hehe

tapiiiii..esok aku nak balik UM da..huhu..so hard to say gudbye to my home at this moment..huhu..plus result viva voce lak kua esok..huhu..hoping for the best lah..aku yakin Allah dah siapkan perancangan yang terbaik untuk aku..sebab Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku..walau apa pun nanti, aku kena la redha..mudahmudahan semua nye berjalan dengan baik..amiin..

hmm..aku dah tade mood nak type lagi..plus tummyache lagi..hmm..but wow!! this is really short update man! hihi..bravo zaty!! jarang2 kau type pendek2 gini..hihi..

sayonara..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...