20 May 2011

end of 1st year!

assalamualaikum..

tak sangka ruparupanya aku da abes 1st year..and tak sangka jugak aku lulus dalam 1st year..n tak sangka jugak aku dapat teruskan perjuangan ke 2nd year..ALHAMDULILLAH..thank you ALLAH..thanx gak untuk bonda and ayahanda yang terchenta..yang tak jemu2 berdoa untuk anak dia yang comel ni..huk3..*big grin..

semua ni atas berkat doa mereka yang tak pernah jemu2 mendoakan kejayaan anak2 mereka..and thanx lagi skali untuk my siblings..for giving me support when i'm down..u r just THE BEST!

hmm..memang penantian selama 3ary tu memang menyiksakan..memeritkan..hanya Tuhan je yang tahu betapa derita nya mental ktorg semua 3ary tu..hmm..sebab everything starts to change tyme ktorg..dulu tyme kua result laen..skang da laen..hmm..mmg zaman dah berubah kan..nak makan pun tak lalu..aku yang kuat makan ni pun jadi macam tak lalu nak makan..hmm..patut laa aku rasa aku macam kurus sikit je akhir2 ni..hihi..

eh,terlupa pulak..untuk kawan2 yang da banyak tolong aku..bebanyak terima kasih..ipan, mira, keen..n yang laen2..mungkin without korang sume aku mesti terumbang ambing sikit..haha..so,,thanxxxxxx yawwww!!

hari khamis tu result viva keluar..and alhamdulillah..geng bas skola ktorg tade sape yang kene..so,ktorang decide nak pergi mid valley n tengok nur kasih the movie..mula2 tu excited aa nak tengok movie..sebab full result keluar sok..tapi alih2 bila da dalam wayang tu,,ada orang bagitaw yang siapa yang dapat supplement akan dapat message..and ade yang da dapat pun..wahhh! nak tengok muvi pn jadi cam tade mood da..

yang cter nurkasihthemovie ni pulak sedih je memanjang..dari awal sampai abis..asik nangis je..haha..tapi ni nangis dah bercampur dengan nervous tunggu result punye..haha..tu laaa..TAK KENTAL NAMANYE KALAU BUKAN MEDIC UM..wahhh..memang boleh kena heart attack wey..bukan sebab ad artherosclerosis ke ape..tapi sebab result..huhu..

tyme tunggu result SPM pun tak macam ni..really really different..dulu tyme asasi aku tak pernah rasa macam ni..hmm..memang dugaan..dalam medic, tade istilah mengada2 ea kalau ada scene nangis2 ni..tu macam perkara biasa..tapi tade laa tiap2 ary nak berendam air mata kan..nanti gila pulak..haha..

medic banyak membawa aku kenal The Creator dgn lebih dekat..banyak memberi kesedaran bahawa betapa indahnya ciptaanNya..and semakin complicated aku belajar tentang manusia, semakin aku sedar bahawa betapa hebatnye Dia menciptakan segalagalanyaaa..tu laa..tengok je la manusia! dari tanah, Dia dah boleh jadikan kita..subhanallah..

syukur alhamdulillah..walaupun hanya LULUS je..tu pun dah cukup untuk aku..tak kesah laa gred dye B atau C..hehe..nape aku tak sebut A ea? ye laa..kalau kau dapat A tu, ko dah pergi viva distinction laa..hihi..papepun,,tahniah untuk kawan2 seperjuangan..together towards excellence MBBS 2010/2015..insyaAllah..

wassalam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...