12 June 2011

minggu PELAT!

assalamualaikum..

woot2~
lama dah aku tak update blog..boleh masuk world record nih! hehe..actually, something came up and aku tak boleh nak update blog..luckily internet suddenly jadi ok..thank GOD! but celcom u r really sucks! tak patut aw buat ayah aku bayar benda yang kitorang langsung tak guna..ceyttt..tapi takpe..aku dah pujuk mama n ayah aku pasang wifi kat umah..nampak macam dorang ok..tapi tatau laa bila boleh buat..tunggu je laa ayah aku free..duhh~

ok..berbalik pada tajuk entry aku tu..huhu..memang minggu ni minggu pelat aku..hesyy..dah rupa budak kecik dah ni..tapi errr..aku memang budak kecik lagi pun kan..nampak pun dah taw kecik lagi..HA HA HA..dah laa tyme cuti sekolah pulak tu kan..semua budak2 ada kat umah..ni adek aku 2ekor tu, sebok je ejek2 kekurangan aku minggu ni..paling tak tahan, mama aku pun duk join sekali..hesyy..sabar je laa..ada ke patut buli budak kecik macam aku ni..tak patut..tak patut..hee~

the reason why aku pelat is ULCER! hmm..atau bahasa rumah, aku panggil mata ikan..hehe..tak kesah laaa mata ikan ke..itik ke..kerbau ke..yang penting memang sakit sebab aku kena kat tip of tongue..ni dah macam ayat dalam SNELL aje..hehe..nampak benorr rindu kat UM! sobsssss..nak makan pun susah wehhh..sebab sakit..sebab tu laa aku makin kurus minggu ni..hihi~

aku ada pelat 4huruf kot sekarang ni..hmm..


  • D..haaaa...taw tak macam mana kalau bunyi D orang pelat? cer imagine..hehe..kalau tak boleh jugak..macam ni laaa..hmm..kt pronounce D tu cam double taw bunyi dye kalau pelat..hesyyy..
  • S..ni common kot..selalu jumpe orang yang pelat huruf ni..termasuklaa adik lelaki aku tu..hehe..hari2 kalau dye ada kat umah, aku ejek dye..pantang dye cakap ayat yang ada word S sikit, habis laa dye kene ngan aku and adek aku..ngeh3~
  • R..ehhh,, ni kalau pelat huruf R ni memang lagi kecian..duhhh~ susah weyy nak cakap..atleast kalau D ke S ke..tape lagi..boleh laa cover2..ni kalau dah R susah weyy..urot jadi uwot..perut jadi pewut..hesyyy..kemain seronok lagi adek2 aku ni ejek2 aku..
  • L..ni pun sama gak macam D..kalau pronounce dye tyme pelat jadi double..haha..
ehhhh..jap2..kalau disusun2 balik huruf2 yang aku pelat tu..boleh form DSLR laaaa..ngeh3~
tak sangkaaa pelat aku ni berharga gak ea..sama lak tu dengan DSLR yang mahal tu..errr..tak laa mahal sangat..cuma tak mampu laa kalau student macam aku ni..hehe..

btw, a lot of things happen during this holiday..sweet memory everrrr..dah lama rasanyee tak berkumpul ramai2 macam ni..hmm..since this will be my longest holiday ever as a med student, i have to appreciate it and make it mean..hmm..tukar mood sedih pulak..hehe..and now my bro dah balik hostel and my elder sis dah balek umah dye..hmm..tinggal laaa aku and adek gemok aku tu..huhu..

hehe..kalau nak suruh aku compile semua benda yang jadi masa aku cuti ni..hesyy..memang banyak tak terkata laaa..walaupun bukan laa pergi bercuti ke hape kan..tapi just stay with ur family pun dah cukup..every second, every minute, every hour..ada je benda yang best..hee~

sampaikan keboringan kerana tak dapat access to tenet tak terasa..cuz i have my lovely family here..kalau takde semua ni, mau aku dah merajuk ngan ayah aku sebab tade tenet..hehe..yelaaa..bosan laa kan..ok la yawww..aku just nak warm up je..dun feel like typing anymore..plus hujan tadi..macam taw2 je tengah sedih..hehe.

.btw, by looking at my bro's face tadi masa nak naek bus, aku dapat rasa dye sedih nak balek maktab..cuz i used to have that feeling too few years back..peace!

wassalam..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...