13 June 2011

melalut di larut malam..

assalamualaikum..

weet2~
malam dah menjelma..lampu bilik pun dah terpadam..kini aku hanya ditemani cahaya lilin aje..pehhhh...romantik sangat nih..tak buleh..tak buleh..hihi..cahaya lilin? takde laa..cahaya lampu tidur laa..hehe..lilin tu guna tyme blackout je..hehe..

tinggal tunggu masa nak tidur je..tapi tak tertidur2 jugak dari tadi..hesyy..tu laa..tadi tengah hari kemain sedap lagi menternak eyes' faeces..hehe..sopan sikit kan kalau guna faeces..tak pun eyes' stool ke..janji kalau korang baca entry ni tyme tengah makan pun, dijamin korang takkan nausea2 punya..hehe~

ehem3..aku nak cakap apa ek? hm..speechless lah pule tyme tgh semangat nak update..hmm..nampak benor aku dah tade menda nak cakap..tp takpe laa..tbe2 terasa nak cakap pasal my fave band..FT ISLAND!


hehe..baru semangat nak update bila tengok muka dorang ni..lagi2 LEE HONG KI..awww..cumel cumel cumel..hee..lagu dorang banyak yang bez2..hehe..let me show u..:)

SARANGALHEE..hee..bez taw lagu ni..suka tengok hong ki oppa nyanyi..penuh pasaan..hehe~


LOVE LOVE LOVE..hehe..aku ingat ayat lagu ni..anyeong nae sarang3..jalgaeyo nae sarang3..hehe..nak taw pe maksud dye? gudbye my love3..takecare my love3..hehe..


HELLO HELLO..heyy..lagu ni pun best jugak laa..aku suka suka sukaaa...hee..


AFTER LOVE..hee..ni pun best gak..kalau tak silap aku, ni laa lagu 1st FT island yang aku dengar..hehe~


BAD WOMAN..ni pun best jugak..hee~

haha..semua lagu ni tangkap leleh punya..hee..penuh pasaan gilerr kot..i like hong ki..hihi..okayy..ni baru betul melalut di larut malam..haha..aku pun dah tatau nak cakap ape lagi..hm..i guess thats all for now..

akhir kata, selamat malam semua..~




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...