13 June 2011

yang dah lepas..

assalamualaikum..

hmm..aku dah mengantuk..but i still wanna voice out sumthing..huhu..macam ni laa ea..senang cter benda yang dah lepas tu, tak payah laa nak dikenang kan..tak kesah laa betapa manis or pahit kenangan tu, biar je laa dye tersimpan jaoh2 dari ingatan aku..

aku kalau boleh tamo ingat dah kisah dolu2 ni..yelaa..daripada mengenang benda2 yang dah lepas tu, baek kita pikir pasal yang sekarang and yang akan datang..hmm..kau pun jangan laa kasi aku ingat pulak benda yang dah lepas tu..

FYI, aku dah lupa dah pun weyh..tapi bila kau cakap2 balek..indirectly dah trigger memory aku untuk flasback..haihh! tak sukaaa nye aku bila jadi macam ni..huhu..u have ur own life now..and so do I..apa kata kau dengan dunia kau, aku dengan dunia aku..

so, kau tak payah laa amek kesah pasal aku lagi kan..n so do I..aku kalau boleh tamo laa kenang2 lagi kisah2 dolu ni..tak berminat laa derrr..otak wa ni pun dah sesak dengan benda2 sekarang..lu jangan laa kasi sesak lagi dengan kisah dolu2..heshh..


haaa...kan bagus kalau mulut kau boleh aku zip sesenang nak zip bag or zip seluar..tapi masalahnya..............kau bukan bag or seluar..so, aku tak boleh laa nak zip kau sesuka hati aku..kalau tak, dah lama dah aku zip mulut kau..siap ngan kunci mangga sekali..haa..pakej!


ok geng! jum layan lagu stacy ni! lu jangan ikot wa sesak2 pikir pasal itu orang..tade maknanyaa~
wassalam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...