15 February 2011

habis madu sepah dibuang!

assalamualaikum wbt..and salam maulidur rasul! :)

hee..hari ni merupakan hari yang penting and bersejarah bagi umat islam sedunia..
tak payah aku cakap pun,korang dah taw kan hari apa..:)
SELAMAT HARI KEKASIH ALLAH swt..

hmm..tadi ada perarakan mengelilingi kolej..
*tade la mengelilingi sangat pun..haha..tade satu pusingan pun ktorang buat tadi..just lalu jalan yang berlikuliku je..hehe
mungkin kita boleh anggap ni sebagai salah satu pedoman dalam hidup kita..
tadi baru berjalan di tengah panas pagi tadi pun,,dah berpeluh..dah mengeluh..
cuba bayangkan macam mana perjuangan Rasulullah saw dalam memperjuangkan Islam!
tak ternilai!

maaf kalau ayat aku ada tak betul kat atas tu..rasa macam tunggang terbalik pun ada..
maklumlaaaa..dah lama tinggalkan bahasa melayu penulisan..keh3..


haaaa..ni laa lagu yang ktorang nyanyi pagi tadi..ada 1 lagi lagu..
tapi aku post satu je laa ea..hehe..

back to the root!!! haha..aku nak ceciter pasal menda laen sebenarnya..
haaa..nampak kan tajuk entry aku tu??
hmmm..mesti nampak macam tengah bengang,,marah,,geram kan???


yelaaaa..cuba korang bayangkan...........
bila nak guna,,orang ambil..bila tanak,,campak je jauhjauh!
ish..geram betul kalau ada orang yang sebegini rupaaaaa..
hee..apa robot ke nak buat sesuka hati macam tuh?
macam SAMPAH!!
ambil,bila perlu..dekat bila mahu..
pergi bila bosan..campak bila tanak!
apa daaaa! boleh blaa la weyh........................
aku bukan boneka mainan yang kau boleh suruhsuruh ikot kemahuan kau..
aku bukan kereta control yang kau ley control guna remote kau..

KEEP YOURSELF SHUT IN YOUR OWN WORLD!

jangan nak siboksibok jaga hal aku..i'm well aware of who you are..
step out of my life!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...