07 February 2011

FACTS about me!

assalamualaikum w.b.t..

hari ni rasa mcm boring laa..nak buat note utk histology pun takde mood..
haiihhhh! semangat!!! datanglah dikau kepadaku.......hee
disebabkan terlalu boring,,takde kerja nk buat..

boring laa sangat kan..padahal,,workload berlambaklambak..

aku decide nak buat menda giler ni..



FACTS about me..
bukan auta..atau aorta..vein segala bagai..tp FACTS..
KENYATAAN..

  • aku memang suka berjalanjalan..tapi dengan org yg sekepala sejiwa sehati sejantung je dgn aku..
  • aku TAK SUKA KUCING..bkn aku benci kucing..aku cuma geli dgn bulu and badan dia..senang citer,kalau dia nk datang dkt aku je,,aku dah boleh rasa..tapi se taksuka-taksuka aku pun,,aku takde laa sampai nk tendangtendang kucing tu suruh pergi..aku masih ada perikemanusiaan oke!
  • aku memang suka bergosip..tp awas,,bukan mengumpat ye! hek3..
  • kalau dah duduk kat home sweet home,,aku memang sah-sah malas nak keluar dah..aku pun tatau kenapa..sampai sekarang belum terjawab..
  • aku memang liat nak bangun..hehe..mama aku kejut pun tak jalan..kena tunggu ayah aku kejut,,baru bangun! hue3..
  • aku memang senang tertidur..kadangkadang,,letak je kepala atas bantal pun dah boleh tertidur..*nampak sangat selalu stay up malam2..rajin la tu kununnye..
  • aku mempunyai daya imaginasi yang sangat tinggi..or dalam erti kata lain,,berangan! :p
  • aku SANGATsangat tak suka orang tanya aku soalan banyakbanyak..
  • kadankadang aku BLUR sikit..hehe
  • aku cuma akan menangis untuk orang yang sangatsangat aku sayang! mcm FAMILY..bf xtermasuk oke!
  • kadangkadang aku pun boleh ternangis kalau aku tengah marah sangatsangat..*entah pape kan aku ni??
  • aku memang pantang kalau orang amek barang aku tapi tak simpan kat tempat dia balik!
  • aku kuat makan..lagilagi kalau mama aku yang masak! 
  • aku suka beli barangbarang like new release shawl,,baju..tapi aku akan pakai sekali je..lepas tu aku takkan pakai dah..*membazirkan aku ni??
  • aku cepat BOSAN dengan sesuatu benda ni..
  • lagi apa ek?? haaaa..aku ni baik laa kot! hehe
  • one more,,aku benci pada orang yang talam dua muka! bukan setakat dua muka je..tiga empat muka pun aku tak suka..huh! depan cakap lain,,belakang cakap lain!
  • hm..sangat tak suka dengan orang yang bermulut MANIS ni..luar je nampak manis lemak berkrim bagai..tapi dalam,,haram!
  • kalau once aku kena tipu,,sampai bilabila pun aku tak boleh nak percaya orang tu balik..*based on my experience laaa..
  • aku memang anti-rempit ni..aku pun tatau kenapa dan bagaimana aku boleh jadi macam ni..bukan sebab dorang jahat ke apa ke..huhu..bila dengar orang presspress motor ni,,aku rasa mcm annoying gila! *maybe kerana kenangan silam tu........
  • aku fanatic gila dengan sport car! tapi,,kalau nak beli,,memang dalam mimpi je laa aku lepas..hehe
  • KERETA TIKUS! mesti korang tak pernah dengar kan? hehe..tu aku yang cipta sendiri nama tu..aku panggil semua kereta yang berbentuk tikus like myvi, honda jazz, toyota wish, toyota caldina, naza suria, suzuki swift, volkswagen, peuguot 206 etc sebab kan body and shape dorang macam mouse! cumel jeeee..hehe
  • lagiiii,,aku pun tatau nak cakap apa dah..


hehe..ni ada lagi satu info..aku amek ni dari kajian yang dibuat oleh
Dr.Hj.Fadzillah Kamsah..
since aku dilahirkan pada bulan oktober,,aku pun nak laa copy paste artikel tu untuk tatapan bersama..
ada jugak yang aku rasa betul..and ada jugak yang aku tak berapa nak sure..
so,,check it out!

OKTOBER
  • Suka berbual.
  • Suka orang yang sayang padanya.
  • Suka ambil jln tengah.
  • Sangat menawan & sopan santun.
  • Kecantikan luar & dalam.
  • Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
  • Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
  • Sentiasa berkawan.
  • Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
  • Cepat marah.
  • Macam pentingkan diri sendiri.
  • Tidak menolong orang kecuali diminta.
  • Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
  • Tidak suka terima pandangan orang lain.
  • Emosi yang mudah terusik.
  • Suka berangan & pandai bercakap.
  • Emosi yang kelam kabut.
  • Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
  • Suka melancong, bidang sastera & seni.
  • Pengasih, penyayang & lemah lembut.
  • Romantik dalam percintaan.
  • Mudah terusik hati & cemburu.
  • Ambil berat tentang orang lain.
  • Suka kegiatan luar.
  • Seorang yang adil.
  • Boros & mudah dipengaruhi persekitaran.
  • Mudah patah semangat


hehe..renungrenungkan! :)
sekian......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...