21 February 2011

just a SHORT one...

assalamualaikum wbt..

haihhhhh..da lama tak update..maklumlah..banyak benda yang jadi dalam masa tu..
huhu..nak cerita pun panjang..so,,tak payah laa cerita..*sengal!

last week UM hujan ribut! habis semua pokok tumbang!
semua pasupasu bunga tergolek..pintu kaca pecah..ceiling bilik jatuh..
bilik aku banjir..lappy aku rosak sebab kena hujan ribut tu..
tu semua sebab kecuaian aku sendiri kot..
MOTS--> len kali nak keluar pergi manamana sila tutup tingkap!

and then,,workload yang bertambahtambah..
but,,mana pernah workload berkurang kan?? hehe..
but siyessss memang penat minggu ni..
tapi pape pun,,hope for the best next week..:)

demam and headache..huhu..
dah lama aku tak kena..whoaa! sakitt..:(
alhamdulillah..ujian Allah..
tu tandanya Allah masih sayang kat hambaNya kan? :)

macam yang aku cakap kat atas tu..just a short one..
aku tak larat nak type panjangpanjang..
tata for nowwwww..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...