24 February 2011

hepyyyyy!

assalamualaikum wbt..

wee wee wee..mood aku boleh kata baek tahap gaban hari ni..hehe..kenapa??? aku terserempak dgn my crush ker? pass conass ker? kena puji dengan lecturer ker? haha..memang tak laa..lagilagi yang part kena puji dgn lecturer tu..keh3..kalau aku betulbetul kena puji dengan lecturer,,mau pengsan aku gara-gara terkezutttt! keh3..

hari ni merupakan 24 february..and bersamaan hari khamis..meaning that,,lagi few days before PROSAS start! but,waittttt..do you know what PROSAS is? haha..memang korang tatau kan? kan kan kan? haha..PROSAS stands for program satu syahadah..hehe..

kira dah habis laa kerjakerja kitorang dalam biro publisiti ni! fuhhhh! lega..lega..nasib baik gak laa this week takde pape like conass or pss..kalau tak mau semua kelas aku ponteng sebab nak setel suratmenyurat ni..hehe..tadi pun dah burn satu english class aku..tadi time lecturer tanye asal tak datang..aku kaku je..tatau nak jawab apa..haha..takkan aku nak cerita kat dia pulak kan aku pergi berjalanjalan ke kolej orang lain sebab projek kolej..hehe..but,,nvm..baru sekali ponteng kut..ada 2kali lagi kosong..haha..simpan untuk kelas hujunghujung nanti..hee..

and yeah..satu lagi yang buat aku hepy is,,im going to USA this week!!! oopppsss! not united states of america ok..but uitm shah alam..sheesh! popular sikit kan kalau guna nama tu..keh3..tak sabarsabar nak jumpe kawankawan asasi..really miss them! all about my asasi life..if and only if the times can be reversed..huhu..i want to be the real me..aku bukan jenis duduk study 24jam..bosann lah! aku nak keluar jalanjalan..study without stress macam asasi dulu..

tapi,,apa kes kau nak compare asasi and degree ni?? of course laa tak sama kan..degree is a level higher than asasi..sebab tu laa lagi susah and lagi busy..apa daaaaa..akai ada? 

apa yang aku belajar minggu ni,,try to be calm..kalau ada pape problem yang datang..just relaxx..tak guna nak tensentensen pening kepala fikir..*which i just did! lalala~~ kalau tak tenang,,semua kerja mesti rasa macam beban..mintak laa bantuan dariNya..cuma Dia yang dapat membantu..and cuma Dia je yang tahu apa yang tersembunyi disebalik setiap kejadian tu..so,,relaxxxxx..cool bebehhh! just do whatever you can to settle down your work..

and one more..teamwork tu sangatsangat penting! macam sebuah rumah yang ada atap(ketua) tapi takde tiang and dinding..haha..macam mana tu? teori baru ke? haha..yelaa..cuba bayangkan,boleh ke atap tu stand still without tiang and dinding? mesti atap tu nanti jatuh gedebukk kat tanah..kan kan kan? haa..macam tu jugak laa dengan manusia..kalau seseorang ketua tu tak dapat sokongan and bantuan daripada anakanak buahnya,,mesti semua kerja tak menjadi..and akhirnya..ketua tu rebah sendiri..sebab takde siapa yang nak support dia kan? haaa..macam tu laa..semua kena main peranan..bantu yang mana perlu and yang mana mampu..

haha..aku nak out dulu meh..nak rehatrehat..hehe..

adiosss amigosss!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...