28 July 2011

RAMADHAN is just around the corner!

assalamualaikum..

haaa..sekarang aku nak korang semua baca ayat-ayat kat bawah ni and perlahan-perlahan cuba masukkan dalam jiwa korang..


Assalamualaikum wbt.

Selamat datang dalam penerbangan RAMADHAN AIR, Dgn tujuan Bandaraya International IDUL FITRI, dengan nombor penerbangan 1432H.Tidak lama lagi kita akan mnempuh penerbangan yg hanya memakan wktu 3 HAR Ilagi & akan memasuki wilayah PUASA.Mhn Tegakkn kursi IMAN srta sandarn TAQWA, Bila tjadi goncangn dlm prjalanan sgera pasang thabat DZIKIR, TAHAJUD & SEDEKAH JARIAH.Pilot anda; AL-ISLAM, bsama co-pilot 1; ALQURANUL KARIM& co-pilot 2; AL-HADIST, dtemani ; RAHMAH&MAGFIRAH TO JANNAHKami brharap dpt mnerbangkn anda kmbali mnuju Negara JANNATUN NAIM,TAQABALLAHU MINNA WA MINKUM


haaa..okey, selamat menerbangkan diri kawan-kawan..hehe..actually, ayat-ayat atas ni aku ambil dari page PSIPUM..the page for muslim medical students of UM..and i kinda attracted to that words..menarik tak? bagi aku laa..i don't know about others but i hope it is interesting..


rasa macam tak percaya je yang minggu depan dah nak start puasa kan? lagi-lagi kalau orang yang berada di perantauan macam aku ni! haha..ni dikira perantauan la sebab tak dapat berpuasa bersama family for the whole ramadhan! lol!


hm..aku rasa sampai sini je laa..aku pun baru balik dari english class yang boring tu..dah laa staright 3 jam! naek kematu badan-badan aku semua..heshh..nak online pun wifi tak dapat dalam lab tu! plus jpa yang selalu mempermainkan perasaan ktorang! eh, salah! tu semua salah UM! sebab bagi salah list name! %$*&%(&^$$#$*&(%$#@


chow cin cau! wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...