02 July 2011

oh, timetableku!

assalamualaikum..

wahh..aku dikejutkan dengan satu kejutan yang erkk tak disangka-sangka..apakah semua ini? hoho..semalam aku tak bukak pun page PSIPUM..tadi baru bukak..and tengok-tengok dah ada jadual? HAHA..tapi bukan jadual yang detail..just secara kasar je..haa..nak tengok tak how busy i am on the next year?

MBBS FASA 2

haa..dah tengok? erkk..aku agak terkejut disitu apabila melihat bilangan cuti yang aku ada..wah, makin sikit kan..and aku tak sangka langsung! memang kejutan untuk aku yang baru bangun tidur ni..hoho..dari tadi mata pedih terus hilang sebaik sahaja melihat cuti-cuti yang ada..

makin lama, makin sikit cuti yang ada..means makin sikit lah masa yang aku ada untuk bersama dengan family terchenta..oh my gosh! fortunately rumah aku dekat dengan kolej..(takde laa dekat sangat)..so, boleh balik rumah bila ada cuti walaupun sekejap..huhu..

i never thought that my next year holiday will be like this..about the semester hols, i'm aware of it..only 3DAYS..lol! yang ni aku dah taw lama daa from my seniors..tapi yang cuti penggal tu..derr, seminggu je? oh, mama..hoho..tapi takpe..nanti pun bila dah kerja akan busy jugak..maybe thousands busier than this..so, maybe they wanted us to be prepared..=.=

eh, sibuk cakap-cakap ni..lupa pulak nak bagitaw..aku akan berada di UM starting on next sunday..daftar kolej lorh! huhu..and on monday, we will be starting our new sem, new year..oww..maybe meeting new labmates, PBLmates, soulmates..oppss..yang soulmate tu tak masuk dalam senarai..haha..

rasa macam tak percaya aku dah nak masuk second year..syukur pada Allah swt kerana kurniakan aku nikmat cuti yang panjang ini untuk luangkan masa bersama family dan kengkawan..alhamdulillah..actually, before entering this university, this course, i'm not sure whether i can do my best in this field of study..but alhamdulillah..berkat usaha aku dan doa yang tak pernah putus daripada keluarga aku telah membawa aku sampai ke peringkat yang seterusnya..walaupun result aku cukup-cukup makan je..tapi alhamdulillah..better than none kan? Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya..

well, zaty! time to wake up from your sound sleep..and make a move! entering new year, with new hopes and wishes!

wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...