26 July 2011

cincin belah rotan!

assalamualaikum readers!

hah! CINCIN BELAH ROTAN? haaa..apa tu? aku rasa mesti ramai dah taw kot kan..(nampak sangat aku sorang je yang baru taw..oldfashioned betoi hang nih!)..tadi kann, sedang aku asyik bermain bersama stool aka faeces aka najis atau lebih rojak dan direct, taik! tiba-tiba perkataan "cincin belah rotan" seakan-akan berlegar-legar dalam fikiran aku..

berlegar-legar? WOWWW!


Eh, takde laa berlegar-legar sangat..sebab time tu tengah fokus kan buat experiment on stool for the second time..sebab bau nye alahaiiii..korang paham-paham sendiri lah eh! worse than last week nye stool! LOL! walau dalam jarak 1meter, dah boleh bau..(err..1meter? jauh nyee..hehe..aku agak-agak je tu..tapi memang kali ni bau dye masyukkkkk)..

cincin belah rotannnnn...


cincin belah rotan!


cincin belah rotan?


rotan belah cincin???


haa..lebey kurang cenggini lah benda tu duk berguling-guling dalam otak aku..haha..masa dolu-dolu aku ingat kan cincin belah rotan ni ialah cincin yang diperbuat daripada rotan! ini seriousss! korang taw tak kerusi yang diperbuat oleh rotan tu? hah! macam tu laa yang aku imagine dolu-dolu..cincin daripada rotan!

haha..yela..selalu duk tengok drama-drama melayu kat tv kan, kalau ada scene nak merisik ke hape ke, mesti nak bawak cincin belah rotan laa hape laa..sampai aku pernah fikir dulu, kalau dorang bagi aku cincin rotan tu, tak nak ah aku kahwin dengan dye! kalau nak, cincin emass satu! *mental budak-budak macam ni la..LOL!

TAPI..............................


ternyata apa yang aku fikir dolu-dolu tu salah belaka! dush dush dush..*jatuh tergolek-golek..rupa-rupanya cincin belah rotan tu bukan lah cincin yang diperbuat daripada rotan! PLEASE TAKE NOTE OKAY! tapi cincin biasa je laa pun..ha, takde lah buruk sangat macam yang aku fikir dolu-dolu..

so, now i wanna ssay, "yesss! setujuuuuu!!" terus setuju! dah tak main dah tengok-tengok cincin belah rotan tu macam mana..cuz now i already know..hihi..*gatal nye alahaiii..haha..tadi kan when i was thinking about this cincin, i google the image of cincin belah rotan..and aku jumpa banyak yang cantik-cantik..^^

wahhh! cantek nye..simple je an..tapi cantek!


aiiii..rupe cincin ni dah macam rupa cincin yang mama aku bagi je kat aku..haha! cantekk! ni lagi cantekkkk!

ni pun cantek jugak..but i like the second picture more..hehe..^^
haaaa..jauh kan minda aku terbang tadi! ni mesti dye terbang pergi habib jewel ni, tak pun poh kong, ataupun golden hearts sebab tu laa tetbe aku terfikir pasal cincin yang dibelah oleh rotan ni..hihi..

oh, ya! since aku dah start sem baru, and tahun baru, maybe aku akan sedikit busy dengan kelas-kelas yang ada..so, maybe i will rarely update my blog..rare-lah kot! haha..salah-salah! ke-update-an blog aku depends on my mind, my mood and everything of mine..haha..

wassalammm..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...