18 July 2011

menghitung hari..

assalamualaikum wbt..

hmm..bosan lah wey..bosan..bosan.bosan..aku rasa sixth ni pun dah muak tengok muka aku..bosannnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..apa patut aku buat sekarang ni???

alahai izaty..perlu ke tanya soalan macam tu? ofcourse lah kau kena study sayang..bukan tidur, makan, online, dengar lagu je..haaaaaaa..kan kan kan?? apa daaaaaa..cuba laa realistik sikit..heshhhhh..jpa pun satu hal! suka nak mainkan perasaan orang! susah laa duduk tengah-tengah KL ni tanpa duit yang berkepuk-kepuk..alahaiii~~

susah rupanya takde duit ni..haihh jpa! kenapa laa kau buat ktorang macam ni? taw tak betapa bosannya hidup terperap je kat sixth yang dah sedia boring ni.haihhh..=.= waaaaaaaaaaa..aku nak jpa! nak shopping raya..waaaaaaaa..dush3~~

huhu..aku dah takde idea nak type apa..rasa maca mind aku kosong je sekarang ni..wohohoho..sebab BOSAN..huhu..out lu ah..saja nak wat quick and simple update..the simplest one,  i guesss..hehe..

wassalam..

6 comments:

Milo Kora III said...

Irony lah achik ni. Post kat bwh ni bkn main lg puji sixth tu tp post yg ni ckp bosan lak. Haha. Sbr lah achik,life has its ups & downs kan so just go with the flow. Always remember that good things come to those who wait for it patiently. :D

zaty said...

haha..abg long..sini bez..tp sb org tade pape aktiviti, tu jd bosann..hee..baekkkk..btul tu..susah2 duluu..:)

...Pinx.... said...

Sabar k..
I've been there. Not long ago, masa study. Masa Ayah dah tak keje, dan2 tu pulak laptop rosak. Aku terpaksa laa keje weekend carik duit sbb assignment advertising dulu nak print tu lah, ni lah. Banyak guna duit. Nak ngadap 9 subjek lagi, dgn kena tipu dgn classmate psl camera tu & assignment kawan curik. Aaaargghh tooo much weh.

Takpe Zaty, susah susah dahulu, senang senang kemudian.
Chill k. Ingat Ayah n Mama tu dah promosi hebat! hehehe

Ingat,
"There's always beautiful rainbow after the rain."

:)
Beluved sister.

zaty said...

haha..yelaa..i know..tp tu laa..btul tu..susah2 dlu..senang2 kemudian..thanxxx..:)

zaty said...

haha..yelaa..i know..tp tu laa..btul tu..susah2 dlu..senang2 kemudian..thanxxx..:)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...