08 July 2011

dah hari jumaat!

assalamualaikum semua..

hi! wahh, pejam celik pejam celik dah hari jumaat..and pejam celik peja celik esok dah hari sabtu..and pejam celik pejam celik jugak, LUSA AKU DAH MASUK UM! tett..tett..tett..macam tak percaya kan? time ni baru laa rasa macam tak puas cuti lagi..padahal time cuti 2bulan tu, gemuk kebosanan..LOL!

and kalau ikut plan aku hari ni, aku nak pack barang sebenarnyaaa..tapi aku tertido sampai tengah hari pulak tadi..tapi bukan direct taw! aku tidur diselangi dengan breakfast 2kali..HOHO..mana laa tak double-chin zaty oi! alahaii..takkan laa aku nak tolak pulak mama aku ajak makan kan..so, bedal je semuanya! 

haaa..so, plan nak kemas barang tergendala laa gamaknya..lagipun, aku taw mesti banyak barang aku yang dah MIA (missing in action)..haha..cuty lama kan..semua barang yang aku kemas dulu aku tak hengat pulak aku letak mana..haha..

antara barang yang aku tatau aku letak kat mana ialah : WHITE COAT! GLOVES! FACE MASKS! SHIRTS! PENCILCASE! GAMBAR PASSPORT! MEDICINES!

WHOAAA! nih aku malas nak mencari nih..aduhaiiii..ke mana kamu semua menghilang? sampai hati menyorok daripada aku ea? sobsss..tadi kan after aku setel print jadual yang tebal tu..hm..aku pun borak-borak laa dengan mama aku..

"ma, cuba tengok jadual orang..gilaaaaa ah!"
"oo..tebalnye jadual..memang tiap-tiap minggu laen-laen ke?"
"aah..memang macam tu..dulu first year pun macam tu jugak..tapi takde laa dasat sangat macam ni..8am-5pm kot mostly! alamakkkkkk.."
"aii..kan dah cuti lama hari tu..haa, okey laa tu..n bla bla bla.."

haha..sebenarnye ada banyak lagi mama aku duk soksek tadi..hehe..biasa lah! mama aku suruh aku study betul-betul..jangan fail-fail lagi macam dulu..jangan asik facebooking je..jangan asik tengok cerita korea je..jangan asik keluar merewang je..haha..*nasihat yang sama setiap kali nak masuk sem baru..orang dah hafal dah mama..hihi..

hmm..okaylah..macam dah ke laut dah semua yang aku nak cakap..haha..hmm..i will end my writing here with few MANTERA..haa, bukan mantera semerah padi! ini mantera zaty taty punya! ngee~


"KU SERU DIKAU, WAHAI SEMANGAT DIRI..
KU SERU DIKAU, WAHAI OTAK YANG FRESH..
KU SERU DIKAU, WAHAI KEKUATAN UNTUK MENGHADAPI SEGALA DUGAAN AND CABARAN..
KU SERU DIKAU, WAHAI JPA..ka-ching ka-ching.."


wassalam..

2 comments:

Raudhatun Sai'dah said...

HAHA. kaching2! :P
mantera beradu...JPA, dtgla dlm mimpiku..haha

zaty said...

haha..tu laa..tp tanak dlm mimipi je..nk real punyeeeee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...