29 December 2011

KD : Heartstring

assalamualaikum wbt.

hai! me again updating my blog late at night. HOHO. korang semua sihat? hmm, aku sejak akhir-akhir ni asyik sakit perut je..dah lebih kurang 3 hari kot..aku rasa macam dah tak larat..asyik sapu minyak je..bilik diselubungi dengan bau minyak yu yee cap limau! rasa macam baby pulak kan! ;)

I wonder what's wrong with my cute tummy. Is there anything wrong dear tummy? Are you alright? Jangan laa selalu sakit je. Nanti susah kita nak pergi kelas semua. Sebab kita tak larat and asyik kena rehat je. But, i hope that there's nothing strange. As I always get stomachache, either it's mild or severe, I'll try not to forget to say "Alhamdulillah". Cuz, my teacher once said, "Bila kita sakit, kalau kita ucapkan Alhamdulillah, akan ada malaikat yang menjaga kita" ;)

Eh, let's get on track! Tonight, i suppose to share with you  a drama (korean), which I just finished. Really, not while ago! HAHA. Tajuk dye is Heartstring. Best kot! Maybe cerita ni kena dengan jiwa aku, and one more pelakon dye sama dengan drama You're Beautiful! Yonghwa & Park Shin Hye! Kalau dulu dalam You're Beautiful dorang tak dapat bersama, tapi dalam Heartstring, dorang together! XD



Seriously, sweet gila cerita ni! Aku percaya, mana-mana girls yang tengok cerita ni, would want a guy like Lee Sin (Yonghwa)! Cuz he is extremely sweet, protective! I think i accidentally fall in love with Lee Sin. HAHA. Geli mak jahhhh! Seriously, girls would die to get a guy like him! Gila over gila kau! Over kan aku? Tu nak gambarkan betapa sweetnya Lee Sin. *melt*

Ni lagu yang paling aku suka dalam cerita ni. Ada dua. Kalau korang tengok lirik dye betul-betul, sweet gila! Lagi tambah jatuh cinta dekat Lee Sin! Sebab dye yang nyanyi! HEHE.





Ahh, perut aku dah buat hal balik. I cant stand straight. Kena baring macam udang. Baru kurang sakit. Aku chow cincau dulu.

Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...