07 December 2011

Bukit Cinta~

assalamualaikum semua!

hai! hari ni aku nak cerita pasal semalam. Kalau boleh, semalam jugak aku nak update tapi tak larat la. Hehe. I feel so good and greatttt today! Cuz i managed to get enough and sound sleep last night. Lega sebab dah lama aku tak dapat tidur yang macam ni. Yes, as i told you before in my previous entry that i had insomnia recently.

Maybe sebab aku terlalu-lalu letih sangat kot. Erk. Semalam aku berjaya buat satu round bukit cinta. Kira memang satu round UM kot. Lalu semua kolej. Err..yeke? Haha..takpe laa..i still consider sebagai round satu UM ni sebab penat gila. Tapi best sebab sejuk je bila dah sampai dekat bukit cinta.

Ini bukit bukan sebarang bukit. UM je yang ada. So, mai jadi student UM. Nanti hari-hari boleh marathon kat sana. HAHA. Seronok! Banyak berpeluh and tetiba rasa aku dah fit. Okay, tu memang sangat menipu. HAHA. Dulu aku selalu pergi naik motor ngan member aku. I never thought of go there by jogging. Awesome! Proud to be zaty yesterday! ^^

And after that, tak larat nak jalan balek kolej. So, we took a taxi. Nah, before that, ktorang pergi makan dulu dekat 12th sebab memang dah tak sempat nak balek makan dekat kolej. Tapi aku tak makan okay. Aku cuma minum je. Diet ke? Oh, tak. Sebab aku dalam musim tak selera nak makan. So, yang sedap pun jadi nampak tak sedap. Hihi.

Aku rasa, buat masa sekarang ni aku akan selalu update blog aku kot. Sebab aku banyak sangat free time! Ni la bestnye jadi budak medic. Orang kadang-kadang baru balik kelas, kitorang dah boleh habis marathon movie. Hehe. Plus, boring gila. Dunno what to do. So, i will always update. Wee~

Aku nak sambung tengok movie ni.
Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...