11 August 2011

silly ME!!

assalamualaikum

hari ni hari nanges aku kot..dari pagi tadi air mata meleleh..i dont know why..huhu..and aku tatau nak cari sape tyme tu..aku tatau nak text sape n call sape..last2, tengah hari tadi, after aku abes sesi tazkirah, i called my fren..tapi baru cakap sikit, aku dah nak melelehhh..aku terus cakap dengan dye aku call balik nanti..

ye laaa..takkan aku nak nanges dekat tengah2 jalan lak kan..so, aku tahan je laa air mata tu..try to calm down myself..pastu kat bilik aku call balik member aku..it was even worse..i just managed to say 'HELLO'..and after that i was in silence..sebab tak boleh nak cakap pape..cz masa tu, laju giler air mata ni keluar..

WHAT'S WRONG WITH ME????

HELLLLLLLL!!

time presentation pun tadi macam nak nanges tadi..apa ni zaty?????
then, time english class tadi, my fren texted me..itu pun aku nak nanges jugak..sekarang pun aku tengah update blog dalam keadaan banjir..

dah laaa..makin aku type, makin laju air mata ni keluar..macam tanak berhenti pulak..huhu..

wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...