04 August 2011

hari ke-four!

assalamualaikum..

hari ke-four? saja gedik-gedik guna english..sempena ketidakhadiran aku ke english class yang sangat-sangat best giler-giler tahap gaban! huh! penat aku describe ke-best-an english class tu..so, korang mesti paham kan..LMAO! anyway, aku just nak bagitaw hari ni ialah hari ke-empat dalam seminggu..and lebih simple-dimple lagi, hari khamis! haa? tak paham malays ke? okay-okay..thursday!

apa dah aku buat ye sepanjang minggu ni? hm..biasalah kot..student's life! so, agak-agak nya aku buat apa? MESTI lah study kan..hihi..eh eh, apart from that, aku ada pergi jenjalan and berbuka puasa dekat luar with my fren : ipan, keen, mira meslira & syed the driver!  *i wanna upload our picture semalam..tapi malangnye, dekat camera meslira! :(


and the best part is satu DPHS pun aku tak datang! LOL! bagus tak aku? haha..aku bukan tanak datang..tapi kalau aku datang pun memang kompom 101% aku akan tidur punya! DPHS tu macam subjek pendidikan sivik and moral etc..err..tu bagi aku laaa kan..budak-budak medik laen, jangan ikot jejak langkah aku eh! especially budak first year! haha..tapi datang waktu practical DPHS laa..tu penting..time tu laa boleh catch up apa yang dorang dok ajar in a week thru answering questions..it's better kan..at least paham laa..


and pagi tadi aku pergi lecture pathology je..hmm..dah laa dye cakap kemaen laju giler kan..rasa macam machine gun pulak yang sedap je lontarkan peluru kat semua orang yang tak bersalah! haha..ktorang lah tu yang tak bersalahnya! hiduo-hidup kena tembak dengan dye..hihi..and after that, aku and mira meslira terpaksa rushing-rushing pergi setelkan flyers untuk pertandingan sempena program Ihya' Ramadhan..


actually, ktorang terpaksa buat flyers baru sebab flyers given by edin (our boss) tak berapa nak clear! so, malam tadi almost 3am baru dapat tido sebab nak setel kan flyers tu..unfortunately, ada prob semalam and feel like arghhhhhhhhhhhhh time tu sebab print tak ikot citarasa ktorang..salahkan printer tu! lol!

then, we decided to print, photostat and cut it at our library..so, after lecture tu, ktorang pergi laa library..but then, member aku bagitaw yang library tade printer..so, we went to MD Lab 1..time-time ni laa kan nak wat maintenance laa apa laa..last-last pergi balik kolej and print kat bilik member..lepas dah print pergi library fac balik untuk photostat..time tu tinggal aku sensorang je..sebab mira meslira nak balik rumah..

so, pity me! penat ulang-alik kolej dengan fac lagi-lagi bulan puasa ni kan..and then, unfortunately lagi sekali! dekat library tade cutter! aku pun cakap lah dekat akak tu takpe lah biar aku cut sendiri! dye pun bagi laa aku pisau, pembaris and chopping board! aku pun buat laa dengan terkial-kialnya..senget-benget lagi..agaknya akak tu kesian tengok aku kot..so, dye pun cakap laa biar dye buat..alhamdulillah..nasib baik akak tu baik..^^

ni laa dye senjata-senjata yang aku guna untuk cut flyers kat sebelah tu!


lepas tu aku pun rushing pergi kat our lecture hall..sebab nak pass flyers tu kat edin the boss..hehe..time tu ada lecture DPHS..and aku tak pergi sebab nak setel menda tu..takut tak sempat..haha..penat-penat..aku jalan pun dah macam ribut..tak main dah nak toleh kiri kanan..main redah je jalan..janji sampai flyers tu kat edin! *sophisticated sangat lah kau ni zaty!

lepas dah bagi tu, baru laa aku balik ke kolej..whoaa! berapa ribu kilometer dah laa agaknya aku dah jalan kan..mesti aku dah kurus ni! hihi..and balik bilik je, aku terus angkut baju ke washing machine untuk dibasuh! and now aku tengah ngadap lappy untuk update blog..hehe..

after zohor ni aku nak balik umah! homesick lah..rindu bau sahur and berbuka kat umah! bau kat umah tak sama dengan bau kolej..hee..so, aku akan balik sendiri naik komuter..wahh, tak sabar nak berbuka kat umah! home sweet home! bubye english class! bubye Miss Lim! bubye Lab 7! and bubye KK6! bubye G38! bubye bantal kuning!

counting the minutes..

wassalam..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...