29 November 2011

ombak rindu~

assalamualaikum and hai!

dah lama aku tak update kan. Maklumlah aku tengah menghabiskan cuti sem aku yang cuma 5 HARI je tu dengan sehabis-habisnya. Tak-tak. Tak dapat nak enjoy sangat pun sebab aku kena demam panas. So, I spent my whole holiday by lying on the sofa. HEHE.

oh, ya! ni aku nak cakap pasal filem Ombak Rindu yang akan ditayangkan pada khamis ni which is 1 december 2011. Perfect date huh for a perfect sad story! HAHA. Actually, cerita ni berasal daripada novel. and Tadaaaaaaaa! ni la novel dye. Senarnye, novel ni ada banyak siri. But i only managed to read the first one only. Sebab tak larat nak baca yang next-next sebab banyak sangat masalah. HEHE.


kalau tengok dari trailer, aku macam suka cerita ni. Tapi tu laa..macam yang aku cakap banyak gila masalah yang timbul. Tak dan laa aku nak habiskan kesemua siri-siri dye tu. Tapi okay la. So, Tadaaaaaaa! ni lah trailer dye. Nasib baek laa Aaron Aziz berlakon. HIHI.

haaa..kan ada banyak sedih-sedih? aku ni kalau baca/tengok cerita sedih-sedih ni tak minat la. Malas nak layan perasaan. Sebab aku tanak life camtu. But, wait! Siapa pun yang nak kan? LOL LOL LOL zaty!

and one more about the original soundtrack of this film. Haa..sekali aku dengar kan, nak taw apa impression aku? Pehhhhh..slow gila lagu ni..mengantuk aku dengar. Haaa..bila kali kedua aku dengar pulak time dekat rumah..and aku terus kata, sedap jugak lagu ni..kalau dengar lirik dia betul-betul baru paham signficance dye dengan cerita tu..slow and sedih. Haaaa..bila dah kali ketiga dengar, aku pun terus suruh adik aku download. HEHE. So, here is the OST for Ombak Rindu.


that's all people.
thanx for reading.
wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...