23 November 2011

time to relaxxxx..A BIT!

assalamualaikum wbt.

hai, tadi aku baru je habis exam. Final kot. Susah macam haremmm je. Kiranya tamatlah sudah 3 hari yang sengsara. But ada satu lagi hari yang sengsara jugak which is the day when the result is out!!! Memang banyak aku tak boleh jawab. Kalau ada idea tu, aku tulis la jugak walaupun memang tak confident tu jawapan dia. Tapi prinsip aku, lebih baik mencuba daripada tak buat pape. Mana la taw ada sangkut 1-2 markah daripada 18 markah tu. HAHA.

pape pun, benda tu semua dah terjadi. Yang penting aku dah berusaha, Selebihnya, tawakal je laa kat Dia. Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku. Redha redha redha. Tadi time tengah nak tunggu bell ring untuk ke next station, sempat lagi aku terfikir nak makan Seoul Garden And weehoooo..after final tu, zassss pergi sana with ipan and syed..

and one more, minggu depan aku dah start sem baru! sekejap je kan cuti aku? hmm..dah biasa dah..ni laa ranjau kehidupan seorang student medik..but dun worry, still ada life lagi..nak huha huha tu ada je masa..tapi kena cari la..hehe..so, happy holiday UMMBBSers! Enjoy your holiday to the fullest! And start your new semester with a fresh mind and no more thinking about our Part A.


till here than,
wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...