24 October 2011

the twenty me!

assalamualaikum wbt.

hello everyone! sorry for my previous post. Takde kena mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Semua tu pasal diri aku je. Kenapa, apa dan bagaimana biarlah aku seorang je yang tahu. Okay okay..forget about those sad silly day! now i'm gonna turn my previous mood (sad) to bright mood! hihi..

last two saturdays was my 20th birthday! Really! Serious! Akak tak main-main adik. Tak sangka dah takde word 'teen' kat belakang tu..but still, i'm a teenager kan. Childish a bit. I'm a girl, not a woman yet! Woohoooo..:)

Family's gift
my mum and dad bought me a cake. Ice-cream choc cake. But what's surprising me is the name written on that cake was TATY..not ZATY like what my mun asked my dad to do. HAHA. Mesti ayah aku nak perli nama glamer aku la tu kan. But anyway, thanxx to mama, ayah, kak ina and lelot..cuma shafiq je takde..



Friends' gifts
On a day before my burfday (Friday), my BFF which are Ian, Keen and Meslira treated me a dinner at Strawberry Field. Kesian dorang cuz have to pay for my meal. HEHE. Thanxx. Dah lama tak pergi keluar 4 orang. :)

On that special day, we went to Bukit Cerakah, i-City and etc. Aku, Mira, Ita, Oh, and GG went out together. It was the best jalan-jalan I ever had. Tak guna banyak duit tapi banyak benda boleh buat. Lepas penat jalan-jalan, we had our dinner at Restoran Ayam Penyet. Before nak makan tu, dorang buat surprise untuk aku. They bought me a cake. HIHI. Thanx kengkawan, Terharu.

Oh, ya! Lupa pulak kat member @ ex-classmate @ jiran rumah aku which is  Muhammad Iylia Islam. Kalau nak taw, dia ni la penyibuk antarabangsa yang pernah aku jumpa. Rumah aku dah macam rumah kedua dia. Pantang ada cuti, mesti nak menyempit dekat rumah aku. Dia hensem taw! Ada mix jepun gitew. So, kalau ada sape-sape berkenan, boleh la aku tolong adjust! LOL..he called me on the day before my birthday. I was startled actually because he's a guy and he bother to wish me. First person. Terharu.

On sunday, Shafiqah (mak) datang bilik buat surprise jugak. Tetbe je masuk-masuk dah nyanyi2 lagu. HAHA. Thanxx mami for that laksa johor.

Last but not least, gift from him. Apa yang dia bagi? Biarlah rahsia. Biarlah aku seorang je yang tahu. HAHA. ^^

SEEEEEEEEE??? Macam mana la aku tak gemuk? Orang asyik nak belanja makan je. Wallaaaaaaa. Memang makin slim pinggang! HAHA. that's all for now. Penat la. Anyway, kejap lagi aku nak lunch dekat Rebung. Jangan jeles yaww..adios!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...